la_luz Skrevet 27. september 2004 #1 Skrevet 27. september 2004 Er ute etter middlertidig jobb. Er det noen sted man kan melde seg som vikar i barnehage?
Gjest Madam Felle Skrevet 27. september 2004 #2 Skrevet 27. september 2004 Kanskje du kan ta kontakt med barnehagene, som ligger i det område du ønsker å være vikar i.
~umulia~ Skrevet 27. september 2004 #3 Skrevet 27. september 2004 har et par venninner som jobber på barnevaktformidlingen, de får telefon når noen trenger barnevakt hjemme eller vikar i barnehage
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 27. september 2004 #4 Skrevet 27. september 2004 Jeg gav iallefall beskjed til skolekontoret i kommunen om at jeg ønsket å stå som vikar.
Gjest Lea Skrevet 27. september 2004 #5 Skrevet 27. september 2004 Snakk med kommunen og meld deg i alle barnehager i området.
Gjest lilletroll Skrevet 28. september 2004 #6 Skrevet 28. september 2004 Jeg meldte meg hos noe som het vikartjenesten en gang....det var for bhg og skole vikariater. Vikartjenesten var en tjeneste i kommunens regi. Ta kontakt med kommunen der du bor og hør om det finnes noe lignende.
Gjest Coolaid Skrevet 28. september 2004 #7 Skrevet 28. september 2004 Veldig mange barnehager er med i en stiftelse, et forbund osv..... Barnehageforbundet, Stiftelsen husmødrenes barnehager er to av dem, men det finnes sikkert flere. Ta kontakt med dem og be om å bli satt opp på vikarlisten, etterhvert blir det en del jobbing hvis de syns du gjør en god jobb...
Brunhilde Skrevet 29. september 2004 #8 Skrevet 29. september 2004 Sjekk med a-etat, tror de kan ha en type vikartjeneste som henvendet seg først og fremst til barnehager! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå