Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ute etter middlertidig jobb.

Er det noen sted man kan melde seg som vikar i barnehage?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Kanskje du kan ta kontakt med barnehagene, som ligger i det område du ønsker å være vikar i.

Skrevet

har et par venninner som jobber på barnevaktformidlingen, de får telefon når noen trenger barnevakt hjemme eller vikar i barnehage

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Jeg gav iallefall beskjed til skolekontoret i kommunen om at jeg ønsket å stå som vikar.

Skrevet

Snakk med kommunen og meld deg i alle barnehager i området.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg meldte meg hos noe som het vikartjenesten en gang....det var for bhg og skole vikariater. Vikartjenesten var en tjeneste i kommunens regi. Ta kontakt med kommunen der du bor og hør om det finnes noe lignende.

Skrevet

Veldig mange barnehager er med i en stiftelse, et forbund osv..... Barnehageforbundet, Stiftelsen husmødrenes barnehager er to av dem, men det finnes sikkert flere. Ta kontakt med dem og be om å bli satt opp på vikarlisten, etterhvert blir det en del jobbing hvis de syns du gjør en god jobb...

Skrevet

Sjekk med a-etat, tror de kan ha en type vikartjeneste som henvendet seg først og fremst til barnehager! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...