Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har oppdatert til El Capitan, men nå virker ikke Creative Cloud -- medfører at jeg ikke får lastet ned programvaren (har nettopp oppdatert alt, så må reinstallere). Er det noen som har opplevd problemet som har en løsning? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det creative cloud "nedlastingsappen" som ikke fungerer? Forsøk å avvinstallere den, laste ned ny verjson av den og kjøre den på nytt i så fall. 

Anonymous poster hash: b07de...bdf
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er det creative cloud "nedlastingsappen" som ikke fungerer? Forsøk å avvinstallere den, laste ned ny verjson av den og kjøre den på nytt i så fall. 

Anonymous poster hash: b07de...bdf

Edit: yes, det er "nedlastingsappen"-saken!

Det er hva jeg antar ville vanligvis fungert, så det forsøkte jeg to ganger, men fortsatt er det bare en stor hvit firkant når jeg trykker på det (får logget inn). Det er skikkelig merkelig. Ingen av programmene vil lastes ned direkte fra adobes nettsider heller. :(

Endret av Kraula
Skrevet

Tror jeg har funnet løsningen: gå inn på aktivitetsmonitoren og avslutt alt som har med Adobe å gjøre, så prøv å starte på nytt. Hjalp ikke med avinstallering/ny installering flere ganger, men nå installeres iallfall programmene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...