AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #21 Skrevet 23. oktober 2015 De kan vel gjøre dette på legevakta? Det haster jo siden jeg skal bort. Og da er jeg jo veldig langt på vei..Anonymous poster hash: 67f7f...0ba Hvorfor kontaktet du ikke legesenteret ditt angående dette nå før helgen, når det fremdeles var åpent? Anonymous poster hash: 892f7...33e 2
Frøkenfryd30 Skrevet 23. oktober 2015 #22 Skrevet 23. oktober 2015 De kan vel gjøre dette på legevakta? Det haster jo siden jeg skal bort. Og da er jeg jo veldig langt på vei..Anonymous poster hash: 67f7f...0ba Det kan nok gjøres på legevakten, men det er jo uansett litt dumt å bruke deres ressurser på noe du har spekulert på i 3 mnd, du har jo hatt gode muligheter til å kontaktet lege tidligere. Det er jo ikke en hastesak når du allerede har ventet så lenge.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #24 Skrevet 23. oktober 2015 De kan vel gjøre dette på legevakta? Det haster jo siden jeg skal bort. Og da er jeg jo veldig langt på vei..Anonymous poster hash: 67f7f...0ba Du kan evt ringe dem og forklare situasjonen, og spørre om hva du evt skal gjøre Anonymous poster hash: 892f7...33e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå