Gå til innhold

Vondt i underlivet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har slitt med veldig sterke mensensmerter siden jeg fikk mensen, men dei 2 siste åra har jeg hatt veldig vondt nedentil spesielt når jeg har sex, det føles ut som det er en kniv som stikker meg inne der.. Og kan ha vondt i 2 dager etterpå. Også er det vondt nederst imagen.. Har kjæreste så har blitt ett problem for oss begge.. Har prøvd p-piller, p-sprøyte, kiropraktor (kunne være at jeg hadde vondt pga jeg var stiv nede i bekkenet), og tok kikkhulloperasjon på tirsdag denne uken for å se om det var endometriose. Men de finner ingenting gale.. Vært hos gynekolog og mange ganger men alt er helt fint.. Begynner og bli skikkelig lei dette. Har 0 sex lyst og har aldri sex med kjæresten min lenger, for det e så ubeskrivelig vondt.. Har og fått bedøvelse krem som jeg kan bruke når jeg har sex men har nesten like vondt då...Og lurer på om det er noen andre som har samme problemet? Og er dere kvitt problemet? Om dere er det hva gjorde dere då?

Anonymous poster hash: 00645...bcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skulle be deg google endometriose men ser du allerede har blitt undersøkt for det.
men vil påpeke at mange går med uoppdaget endometriose i mange år før det blir så alvorlig at legene faktisk skjønner at det er det.

har selv smerter i underlivet og spesielt under sex som har oppstått det siste året , føles på innsiden ut som at det har svulmet opp en svamp der inne for jeg kan ikke lenger kjenne de samme veggene som jeg gjorde før. det ligger rett og slett en "svamp" i veien.............. gynekologene finner heller ikke ut hva det er men for meg er det jo åpenbart noe når jeg kjenner forskjellen fysisk med fingrene, kjenner følelsen om at det er vondt og får knapt inn penis og blør av samleie.... er ganske bekymret så tør ikke ha sex mer jeg heller.... føler jeg ikke blir tatt seriøst hos lege

Anonymous poster hash: 70882...70f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...