AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Jeg har fått et irriterende problem. Jeg mistenker at det er fordi datamaskina er gammel og sliten, men jeg har lite peiling på data generelt. Jeg er liksom bare fornøyd om det funker. Men, til saken. I dag begynte skjermen å flimre da jeg skulle bruke internett. Den flimrer også en del når jeg bruker word, i alle fall når jeg bruker comment-funksjonen. På nett ser det ut til at skjermen flimrer mest når jeg er inne på en nettside med mange bilder. Her inne er det nesten ingen flimring. Noen som har hatt dette problemet og har en quickfix, eller bør jeg bare selge en nyre og kjøpe en ny pc? Anonymous poster hash: 059b3...1ed
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Stasjonær eller bærbar? Anonymous poster hash: b5f90...7e6
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #3 Skrevet 24. oktober 2015 Den er stasjonær. Jeg testa den på et nettspill i dag (candycrush), da flimra den ikke. Dette er rart. Anonymous poster hash: 059b3...1ed
Jonencloud Skrevet 24. oktober 2015 #4 Skrevet 24. oktober 2015 Ville gjettet på enten -dårlig skjerm -defekt skjermkort -dårlig skjermdriver muligens løs skjermkabel også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå