Millimani Skrevet 1. mai 2016 #121 Skrevet 1. mai 2016 1 time siden, Nøste~ skrev: Bare sånn i tilfelle det er et liv etter døden. Da trenger jeg alle kroppsdelene mine. Du får jo en ny kropp etter at du går ut av den du lever i nå, ergo får du bare nye kroppsdeler da
Nøste~ Skrevet 1. mai 2016 #122 Skrevet 1. mai 2016 2 minutter siden, Millimani skrev: Du får jo en ny kropp etter at du går ut av den du lever i nå, ergo får du bare nye kroppsdeler da Trodde man hadde den samme kroppen man ble født med.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2016 #123 Skrevet 1. mai 2016 1 minutt siden, Nøste~ skrev: Trodde man hadde den samme kroppen man ble født med. Det er ikke kroppen som er deg, det er bevisstheten. Anonymkode: 73f81...cc5
Millimani Skrevet 1. mai 2016 #124 Skrevet 1. mai 2016 3 minutter siden, Nøste~ skrev: Trodde man hadde den samme kroppen man ble født med. Kroppen dør, sjela lever videre. Sjela får en ny kropp
Nøste~ Skrevet 1. mai 2016 #125 Skrevet 1. mai 2016 Et øyeblikk siden, Millimani skrev: Kroppen dør, sjela lever videre. Sjela får en ny kropp Så hvordan er det meningen man skal kjenne hverandre igjen om man går rundt i ny kropp?
Millimani Skrevet 1. mai 2016 #126 Skrevet 1. mai 2016 10 minutter siden, Nøste~ skrev: Så hvordan er det meningen man skal kjenne hverandre igjen om man går rundt i ny kropp? Kanskje denne gutten kan svare på det:http://www.nydailynews.com/news/national/boy-lived-life-woman-killed-chicago-fire-article-1.2121264
Cleopatra. Skrevet 1. mai 2016 #127 Skrevet 1. mai 2016 Selvsagt er jeg organdonor. Har jeg ikke bruk for organene mine lenger, hvorfor skal ikke de kunne brukes i kroppen til en som har organer som ikke fungerer? Det er egoistisk og ikke være organdonor. Og til de som sier det er ekkelt o.l.; tror dere virkelig at dere føler noe som helst om den tid kommer? 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå