Kvinne_1988 Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 De siste dagene har det vært svært vanskelig for meg å stå opp om morningene. I dag hadde jeg er merkelig hendelse. Vekkeklokke ringte og jeg våknet så vidt. Følte meg svimmel og omtåket også besvimte jeg, i liggende stilling. Våknet en time senere og følte meg like svimmel og omtåket. Ble litt bedre etterhvert, men jeg har følt meg rar og uvel i hele dag. I over et år har jeg slitt med nattesøvnen. Sovner fort, men når jeg sover, så sover jeg dårlig. Har mye mareritt, svetter som en gris og vokser mye. Er det noen som har opplevd dette og vet noe om dette?
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Rart det der... Jeg trodde man ikke kunne besvime når man ligger, fordi beina er sånn ca på samme høyde som hodet... Feks. Når man skal ta piercing, så må man i de fleste piercingsjapper ligge, for det hindrer besvimelse... Anonymous poster hash: 86a59...04f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 De siste dagene har det vært svært vanskelig for meg å stå opp om morningene. I dag hadde jeg er merkelig hendelse. Vekkeklokke ringte og jeg våknet så vidt. Følte meg svimmel og omtåket også besvimte jeg, i liggende stilling. Våknet en time senere og følte meg like svimmel og omtåket. Ble litt bedre etterhvert, men jeg har følt meg rar og uvel i hele dag. I over et år har jeg slitt med nattesøvnen. Sovner fort, men når jeg sover, så sover jeg dårlig. Har mye mareritt, svetter som en gris og vokser mye. Er det noen som har opplevd dette og vet noe om dette? Ring legen på mandag Anonymous poster hash: 8c115...6ea
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 De siste dagene har det vært svært vanskelig for meg å stå opp om morningene. I dag hadde jeg er merkelig hendelse. Vekkeklokke ringte og jeg våknet så vidt. Følte meg svimmel og omtåket også besvimte jeg, i liggende stilling. Våknet en time senere og følte meg like svimmel og omtåket. Ble litt bedre etterhvert, men jeg har følt meg rar og uvel i hele dag. I over et år har jeg slitt med nattesøvnen. Sovner fort, men når jeg sover, så sover jeg dårlig. Har mye mareritt, svetter som en gris og vokser mye. Er det noen som har opplevd dette og vet noe om dette? Sikker på at du ikke sovnet? Anonymous poster hash: 686cb...d50 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 håper det går bra. kanskje det er stoffskiftet? Anonymous poster hash: ebfb3...37f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå