Gå til innhold

Hvordan sjarmere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det som gjør gutter sjarmert egentlig?
Har ikke peiling på hvordan jeg skal sjamere gutter. Trenger noen tips!



Anonymous poster hash: b3c57...961
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_SeXy_DoRullNisse

Spør 10 forskjellige gutter og du får 10 forskjellige svar. Det som funker på èn kan være total dealbreaker for en annen. Tror du bare må lære den aktuelle gutten å kjenne på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva er det som gjør gutter sjarmert egentlig?

Har ikke peiling på hvordan jeg skal sjamere gutter. Trenger noen tips!

Anonymous poster hash: b3c57...961

 

Generelt for både gutter og jenter: alle liker de som er åpne og blide. De som tar initiativ er generelt mer attraktive enn de som er passive. Se for deg en utrolig pen jente som er tilbakeholden og viser lite interesse for kontakt mot ei jente som er nabojentepen og veldig inviterende og blid. Hvem vil du snakke med?

Anonymous poster hash: 08ae0...c33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banalt og teit men jenter som ler av alt er visst veldig sjarmerende.

Selv sjarmerer jeg mest med min sære humor, som egentlig ikke sjarmerer noen uten om de få som har lik humor som meg, og smil.

Hvis jeg virkelig går inn for å sjarmere enn gutt gjør jeg det på de rareste måter, leker zombie foran han og sier helt tullete ting som jeg tenker er stilig og søtt der og da men som er helt blåst sånn egentlig.
Overraskende nok finner menn det i seg selv sjarmerende.

Bruker også voksen kvinnelig berøring som en arm på skulderen hans hvis jeg reiser meg opp og går forbi han, en hånd på armen hans hvis den ligger på bordet eller ved siden av meg, et ben i fanget hans osv.



Anonymous poster hash: efbe3...800
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smil mye, virk interessert i han, ha egne meninger, lite selvhøytidelig og litt leken i væremåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...