AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 For et års tid tilbake så gynekologen at det var litt vann rundt livmoren. Rundt samme tid og tidligere hadde jeg en del smerter nederst i magen, som mensensmerter, men det var ikke det jeg kom dit for. Men konkluderte med at det var vanncyster som hadde sprukket. Hva kommer dette av? Har ikke hatt disse smertene siden rundt da. Gynekologen sa ikke mer om det, så jeg fikk inntrykk av at dette ikke var noe å tenke på. Anonymous poster hash: e3108...2c8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 For et års tid tilbake så gynekologen at det var litt vann rundt livmoren. Rundt samme tid og tidligere hadde jeg en del smerter nederst i magen, som mensensmerter, men det var ikke det jeg kom dit for. Men konkluderte med at det var vanncyster som hadde sprukket. Hva kommer dette av? Har ikke hatt disse smertene siden rundt da. Gynekologen sa ikke mer om det, så jeg fikk inntrykk av at dette ikke var noe å tenke på. Anonymous poster hash: e3108...2c8 Vanncyste på eggstokken er ganske vanlig og kan være vonde når de sprekker. Jeg har en på 3 cm på ene eggstokken min. De er ufarlige. Ikke alle merker de har det engang. http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/kvinne/cyster-pa-eggstokkene-1375.html Anonymous poster hash: 87012...815
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå