Gå til innhold

Til Milla


Astra

Anbefalte innlegg

Heisann, Milla.

Ville bare informere deg om at en eller annen har meldt seg inn med nicket "Den Orginale Milla". Se medlem nr. 57;

http://www.kvinneguiden.no/Forum/bb_member...tart=50&sortby=

I og med at du skrev at du ville gå tilbake til nicket "Milla" og kutte ut "Den Originale", antar jeg at det ikke er deg som skjuler seg bak "Den Orginale Milla" med mindre du vil "patentere" det.

Ville bare gjøre deg obs. på dette. Det hadde vært greit om du kunne avklare hvilke(t) nick du vil bruke i framtida.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner jeg deg riktig hvis noen andre enn deg har tatt nicket "Den Orginale Milla" eller var det innlegget mitt du fant patetisk?

Siden jeg antar det var det første synes jeg din reaksjon er helt riktig -det er utrolig patetisk å stjele nick, selvom de ikke er i bruk!

Men da vet vi at det ikke er du, Milla, som skjuler seg bak evt ytringer som kommer fra denne "orginale" nicktjuven. Riktig???

_________________

*Astra*1212[ Dette Innlegg er endret av: Astra den 2002-02-21 15:53 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og "Den originale Milla" er uorginal - i dobbelt betydning icon_biggrin.gif

Godt at vi har registrert oss Hege, slik at ingen kan ta nickene våre (tenker med gru på hva som kunne ha skjedd hvis jeg ikke var innom her i dag icon_wink.gif)

Ha en fin dag, både Hege og Milla!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Og jeg som håpet at vi endelig skulle være ferdige med hvem som var hvem når det nye forumet kom.

Kanskje jeg kan spørre Gry om hun kan slette "Den Orginale Milla"

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla,

Personen som registrert Den orginale Milla, har bedt meg stenge kontoen. Det er derfor ikke lenger fare for forveksling.

Du ser forøvrig ut til å ikke ha vært innlogget på de too siste innleggene, da kommer man opp som "anonym bruker"12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...