Astra Skrevet 21. februar 2002 #1 Del Skrevet 21. februar 2002 Heisann, Milla. Ville bare informere deg om at en eller annen har meldt seg inn med nicket "Den Orginale Milla". Se medlem nr. 57; http://www.kvinneguiden.no/Forum/bb_member...tart=50&sortby= I og med at du skrev at du ville gå tilbake til nicket "Milla" og kutte ut "Den Originale", antar jeg at det ikke er deg som skjuler seg bak "Den Orginale Milla" med mindre du vil "patentere" det. Ville bare gjøre deg obs. på dette. Det hadde vært greit om du kunne avklare hvilke(t) nick du vil bruke i framtida. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. februar 2002 #2 Del Skrevet 21. februar 2002 Jøss, at det går ann og være så patetisk. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 21. februar 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2002 Skjønner jeg deg riktig hvis noen andre enn deg har tatt nicket "Den Orginale Milla" eller var det innlegget mitt du fant patetisk? Siden jeg antar det var det første synes jeg din reaksjon er helt riktig -det er utrolig patetisk å stjele nick, selvom de ikke er i bruk! Men da vet vi at det ikke er du, Milla, som skjuler seg bak evt ytringer som kommer fra denne "orginale" nicktjuven. Riktig??? _________________ *Astra*1212[ Dette Innlegg er endret av: Astra den 2002-02-21 15:53 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. februar 2002 #4 Del Skrevet 21. februar 2002 Jada, helt riktig!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 21. februar 2002 #5 Del Skrevet 21. februar 2002 Så Milla uten "den originale" er egentlig den originale? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 21. februar 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 21. februar 2002 Jepp, og "Den originale Milla" er uorginal - i dobbelt betydning Godt at vi har registrert oss Hege, slik at ingen kan ta nickene våre (tenker med gru på hva som kunne ha skjedd hvis jeg ikke var innom her i dag ) Ha en fin dag, både Hege og Milla!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. februar 2002 #7 Del Skrevet 21. februar 2002 Og jeg som håpet at vi endelig skulle være ferdige med hvem som var hvem når det nye forumet kom. Kanskje jeg kan spørre Gry om hun kan slette "Den Orginale Milla" Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2002 #8 Del Skrevet 21. februar 2002 Sånn, jeg la inn en liten profil!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2002 #9 Del Skrevet 21. februar 2002 men i svarte...... hvor er profilen min nå da??? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 21. februar 2002 #10 Del Skrevet 21. februar 2002 Milla, Personen som registrert Den orginale Milla, har bedt meg stenge kontoen. Det er derfor ikke lenger fare for forveksling. Du ser forøvrig ut til å ikke ha vært innlogget på de too siste innleggene, da kommer man opp som "anonym bruker"12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 22. februar 2002 #11 Del Skrevet 22. februar 2002 Det var godt og høre, takk Gry!! Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #12 Del Skrevet 30. mars 2002 Nå må du slutte Camilla!At ikke folk gjennomskuer deg,er et under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå