Gå til innhold

TV2's Tinder-Martine serie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep/hets,

ninuska_, adm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sender de ikke den siste episoden?!? 

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at tråden og serien er gammel og at det for det meste bare er krangling her, men jeg fikk med meg serien nå og hvorfor kommenterer ingen han spesielle fyren som la en tablett oppi glasset til Martine? Burde ikke noen fra produksjonen ha snakket med han? Identifisert han på slutten av programmet med profilen hans? Ble litt satt ut jeg.  Han foreslo først at han og han andre fyren hun hadde "dobbeltbooka" date med skulle skjenke henne og se hva som skjedde og så la han noe oppi glasset hennes og sa kos dere på min regning for å si det sånn da han gikk! Han visste jo ikke at han ble filmet heller, men han må vel ha godkjent at klippet ble vist eller?

Anonymkode: 75a43...ef8

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en mann gjort dette mot kvinner, er det ingen kvinne som ville sagt morsomt.

Anonymkode: 13984...e71

AnonymBruker
Skrevet
På 10/23/2015 den 16.10, Minesveiper skrev:

Jeg hadde blitt bra irritert om jeg var en av mennene hun fikk på date. Ikke vil jeg på tv og jeg hadde vært rimelig irritert over at hun kastet vekk tiden min..

Du slipper nok å komme på tv om du ikke vil det. Tviler på at tiden din er så verdifull at livet ødelegges av tjue minutter med tull.

Anonymkode: 03165...8e1

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en mann gjort dette mot kvinner, er det ingen kvinne som ville sagt morsomt.

Det finnes masse sånne videoer på youtube, de fleste ser humoren i det. Blir ikke dere som skriver "HADDE DETE VERT EN KVINE, SÅ HADE ALE BLIT SUUUUR" lei av å gnåle om det snart?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes masse sånne videoer på youtube, de fleste ser humoren i det. Blir ikke dere som skriver "HADDE DETTE VÆRT EN KVINNE, SÅ HADDE ALLE BLITT SURE" lei av å gnåle om det snart?

Sånn fikset det for deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.7.2017 den 1.37, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at tråden og serien er gammel og at det for det meste bare er krangling her, men jeg fikk med meg serien nå og hvorfor kommenterer ingen han spesielle fyren som la en tablett oppi glasset til Martine? Burde ikke noen fra produksjonen ha snakket med han? Identifisert han på slutten av programmet med profilen hans? Ble litt satt ut jeg.  Han foreslo først at han og han andre fyren hun hadde "dobbeltbooka" date med skulle skjenke henne og se hva som skjedde og så la han noe oppi glasset hennes og sa kos dere på min regning for å si det sånn da han gikk! Han visste jo ikke at han ble filmet heller, men han må vel ha godkjent at klippet ble vist eller?

Anonymkode: 75a43...ef8

Han var en del av teamet. Det var bare han første fyren som ble lurt. Nr. 2 og nr. 3 var bare skuespillere de og.

Anonymkode: ced5a...8ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...