Gå til innhold

TV2's Tinder-Martine serie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om dette?  Humoristisk eller usmaklig?

Anonymous poster hash: d4b02...63f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsket det. God latter her.

Anonymous poster hash: 26bd9...aa8

Gjest supernova_87
Skrevet

Fantastisk! Så kleint, men så morsomt! Stakkars menn!  :fnise:

Det at de ikke tenker at det må være noe muffens må jo bety at det finnes jenter som er sånn?

Skrevet

Pen jente.

Det var det eneste du observerte?

• Liker 6
Skrevet (endret)

Det var det eneste du observerte?

Syntes hun hadde søt personlighet også, men vet jo ikke om hun oppfører seg like søtt når kameraet er avslått.

Endret av Summers
Skrevet

Syntes hun hadde søt personlighet også, men vet jo ikke om hun oppfører seg like søtt når kameraet er avslått.

:P

Er menn på date så lite observante?

• Liker 1
Skrevet

:P

Er menn på date så lite observante?

Ikke sikker på hva du mener med spørsmålet.

• Liker 3
Skrevet

Ikke sikker på hva du mener med spørsmålet.

Ergo du er kun opptatt av utseende. At det ikke spiller noen rolle hva hun sier bare hun ser bra ut.

• Liker 4
Skrevet

Kleint, men morsomt

Anonymous poster hash: f0a4a...28e

Skrevet

Ergo du er kun opptatt av utseende. At det ikke spiller noen rolle hva hun sier bare hun ser bra ut.

Jeg skrev jo at hun hadde søt personlighet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skrev jo at hun hadde søt personlighet.

Enten tuller du for å være litt artig en fredag ettermiddag, eller så er du helt fjern.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Enten tuller du for å være litt artig en fredag ettermiddag, eller så er du helt fjern.

Ganske åpenbart at det er du som troller meg, men nå er jeg lei onelinerne dine. Umulig å vite hva du mener utenom at du er ute etter meg.

Endret av Summers
  • Liker 2
Skrevet

Ganske åpenbart at det er du som troller meg, men nå er jeg lei onelinerne dine.

Nei. Jeg har bare problemer med å ta deg seriøst. Så du filmen? Fikk du med deg hvordan hun behandlet gutta og hva hun sa til de? Det er det som er essensen her.

Men det skremmer meg at det eneste du legger merke til er hennes utseende. Betyr det virkelig ingen ting hva dama sier så lenge hun er pen? Har du så lite interesse av andre mennesker?

• Liker 3
Skrevet

Haha, som jeg satt å lo når jeg så på denne episoden! Når kommer neste? 

Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg hadde blitt bra irritert om jeg var en av mennene hun fikk på date. Ikke vil jeg på tv og jeg hadde vært rimelig irritert over at hun kastet vekk tiden min..

Skrevet

Nei. Jeg har bare problemer med å ta deg seriøst. Så du filmen? Fikk du med deg hvordan hun behandlet gutta og hva hun sa til de? Det er det som er essensen her.

Men det skremmer meg at det eneste du legger merke til er hennes utseende. Betyr det virkelig ingen ting hva dama sier så lenge hun er pen? Har du så lite interesse av andre mennesker?

Ah, du trodde jeg mente det var søtt hvordan hun behandlet mennene. Jeg tenkte på at hun virket som en glad jente  da hun presenterte programmet.  Så jeg er jo tydeligvis mer observant enn deg siden jeg faktisk la merke til jentas utseende og personlighet, mens du bare fokuserte på skjultkameradelen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...