AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1 Skrevet 23. oktober 2015 Hei. Jeg har en stue som er ca 11 meter lang og litt over 4 meter bred. Har tidligere hatt spisestue i den ene enden og sofa med tv og bord i andre enden. Da vi har laget åpen kjøkkenløsning, har vi valgt å flytte spisestuen til stuen som er utenfor kjøkkenet. Nå aner jeg rett og slett ikke hva vi skal ha der hvor spisestuen stod tidligere. Har vurdert sofa og bord , slik at det blir et sted vi kan slappe av uten tv. Jeg er usikker på om dette vil bli fint. Har du noen ideer / forslag? Anonymous poster hash: b8308...d20
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Stor, dyp og myk sjeselongsofa der tv'en er, og to tresetere mot hverandre med bord i midten i andre enden Da setter man ser i den tv-fri delen når man har besøk Anonymous poster hash: 09ef0...083
peppermyntete Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Stor, dyp og myk sjeselongsofa der tv'en er, og to tresetere mot hverandre med bord i midten i andre enden Da setter man ser i den tv-fri delen når man har besøk Anonymous poster hash: 09ef0...083 Støtter denne!
Gjest Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Støtter denne! Jeg og Skulle ønske jeg hadde stor nok plass til å ha en tv-stue til avslapning og en fin-stue til besøk 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå