Gå til innhold

Seponeringsplager.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestemt meg å kutte ut antidepressiva! Heia meg. Har vært "frisk" lenge og ser dermed ikke vitsen med å bruke dem lenger. Så er det sånn at selv med nedtrapping på flere måneder opplever jeg disse seponeringsssymptomer. Er det farlig? Hvor lenge pleier de å vare? Og hva hjelper for å dempe disse symptomene? Ts

Anonymous poster hash: 8b9c5...3dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper for guds skyld du gjør dette i samråd med legen din? Ut fra det du skriver, høres det IKKE sånn ut. All informasjon får du av legen, og du skal ha veiledning og møter med legen underveis

Anonymous poster hash: 27410...8f3
Skrevet

Er ikke såååå viktig å gjøre det i samråd med lege så lenge du trapper ned forsvarlig.

Seponerings effektene går som regel over etter noen uker når alt er ute av systemet.

Du sier ikke noe om hvilke bivirkniger du merker, så det er vanskelig å si om det er ekte seponeringssymptomer eller placebo/innbilning. (at du f eks har vondt i hodet random og kobler det feil aktig til medisinen osv)

Anonymous poster hash: 17ba9...04a
Skrevet

Men supert at du vil slutte!!!!!

Effexor hjalp meg opp den dypeste dalen, men var fullstendig flat, tankeløs og uemosjonell så det var en stor befrielse å bli kvitt de medisinene der! Følte meg mere levere av de enn på de :)

Skrevet

levende*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...