Gå til innhold

Tinder og avstand....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp blitt singel, og nysgjerrigheten for å sjekke tinder ble for stor..

Så fo to uker siden møtte jeg en fyr på tinder, superkjekk!!! Vi pratet mye, men møttes aldri. Det kom også frem at han bor i en annen by enn meg. Siden den gang har vi pratet mye, og har utvekslet snap osv..

Så leser jeg jo at menn på tinder bare er opptatte av sex, men det kan ikke stemme? Er jo også realist, og forstår at vi begge kanskje bare liker å prate med noen.. Likevel kjenner jeg at jeg tenker og dagdrømmer på at den kan bli noe mer.. Eller at vi kan møtes i fremtiden.. Men tror kanskje det bare er drømmene mine som lager falske forhåpninger?! Noen som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: 28d6c...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så klart opplevd det samme. Og selv om han ga inntrykk for at han søkte er seriøst forhold så gjorde han ikke det ;) var bare lureri.

Anonymous poster hash: f6442...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart opplevd det samme. Og selv om han ga inntrykk for at han søkte er seriøst forhold så gjorde han ikke det ;) var bare lureri.

Anonymous poster hash: f6442...4e5

Takk for reality-check! Var egentlig ute etter det, for blir så håpløst betatt så raskt av menn jeg kan se for meg en fremtid med.. Andre menn på Tinder er jo ikke like interessante, så kanskje jeg ble besatt av Tinder-greiene for raskt etter bruddet med tidligere samboer..

 

Jeg skal på date på søndag da, han har jeg også pratet med i én uke, og han ville treffes edru  :rolleyes: Haha.. Men tror jeg skal slutte å ta ting så høytidelig, bare nyte singeltilværelsen og møte mange nye relasjoner uten å tenke for mye på hva som kan bli, ikke bli osv.

Anonymous poster hash: 28d6c...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for reality-check! Var egentlig ute etter det, for blir så håpløst betatt så raskt av menn jeg kan se for meg en fremtid med.. Andre menn på Tinder er jo ikke like interessante, så kanskje jeg ble besatt av Tinder-greiene for raskt etter bruddet med tidligere samboer..

Jeg skal på date på søndag da, han har jeg også pratet med i én uke, og han ville treffes edru :rolleyes: Haha.. Men tror jeg skal slutte å ta ting så høytidelig, bare nyte singeltilværelsen og møte mange nye relasjoner uten å tenke for mye på hva som kan bli, ikke bli osv.

Anonymous poster hash: 28d6c...432

Edru førstegangsdate er kudos til han. Da kan det bety han faktisk er mer oppriktig.

Anonymous poster hash: f6442...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edru førstegangsdate er kudos til han. Da kan det bety han faktisk er mer oppriktig. Anonymous poster hash: f6442...4e5

Eller ikke, jeg har bare vært på edrudater uten at det har blitt annet enn sex ut av det;)

Antar det har vært selvforskyldt begge gangene da vi har gått litt rundt hverandre istede for å spørre rett ut om hva man vil videre;)

Men jeg tror kanskje du skal drømme samtidig som du møter de og så ser du bare hvor dere havner:)

Anonymous poster hash: f4ade...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her ts, har blitt betatt og småforelsket i en mann jeg skriver med der, men pga avstanden har vi ikke møttes enda. Vi har skrevet i mange måneder og jeg har ikke vært så interessert og småforelsket (smiler hele tiden når jeg tenker på han, og ser på bildene hans hver kveld! :O 
i noen på mange år. Rart å bli det når jeg aldri har møtt han engang!

Men er redd for å invitere han til min kant av landet, i frykt for at han bare er ute etter et ligg og forventer å få sove hos meg, eller reise til han i frykt for at jeg finner ut at han er useriøs og jeg har kastet bort så mye penger på å dra dit.... Samtidig så må jeg vel bare gjøre det for å ha prøvd ihvertfall eller?!

 

Så klart opplevd det samme. Og selv om han ga inntrykk for at han søkte er seriøst forhold så gjorde han ikke det ;) var bare lureri.

Anonymous poster hash: f6442...4e5

Hvordan fant du ut at det bare var lureri? Det er vanskelig med de som gir uttrykk for at de vil ha et forhold og kan se for seg et forhold med deg OM irl kjemien stemmer like bra,,,, også plutselig stikker de etter å ha fått seg helgefitte... :(



Anonymous poster hash: 6ff9d...240
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps med mange mnd så mener jeg ikke daglig :P det ville blitt overkill.
men ca 3-4 ganger i mnd.



Anonymous poster hash: 6ff9d...240
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her ts, har blitt betatt og småforelsket i en mann jeg skriver med der, men pga avstanden har vi ikke møttes enda. Vi har skrevet i mange måneder og jeg har ikke vært så interessert og småforelsket (smiler hele tiden når jeg tenker på han, og ser på bildene hans hver kveld! :O

i noen på mange år. Rart å bli det når jeg aldri har møtt han engang!

Men er redd for å invitere han til min kant av landet, i frykt for at han bare er ute etter et ligg og forventer å få sove hos meg, eller reise til han i frykt for at jeg finner ut at han er useriøs og jeg har kastet bort så mye penger på å dra dit.... Samtidig så må jeg vel bare gjøre det for å ha prøvd ihvertfall eller?!

Hvordan fant du ut at det bare var lureri? Det er vanskelig med de som gir uttrykk for at de vil ha et forhold og kan se for seg et forhold med deg OM irl kjemien stemmer like bra,,,, også plutselig stikker de etter å ha fått seg helgefitte... :(

Anonymous poster hash: 6ff9d...240

Tja. Han var ærlig om mye men viste seg å lyge om mye også. Han lovet meg et langt og lykkelig liv med giftermål og alt. Men jeg fikk aldri dra til han. Alltid møte hos meg eller turer sammen. Men aldri nærmere hans hjemsted enn et par timers kjøretur. Han frika ut da jeg var like ved.

Anonymous poster hash: f6442...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...