Gå til innhold

Liker mannen din å gi deg oralsex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og til dere menn, liker dere å gi oralsex? Liker dere kvinner å mota?

Anonymous poster hash: c2976...80f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begge liker å gi og motta. 69 fungerer veldig godt.

Anonymous poster hash: fc8a2...e2e

Gjest Andrea93
Skrevet

Ja, heldigvis :-) Vi liker å gi begge to, så går sjeldent en dag uten.

Skrevet

Tror han elsker det, for han vil ned i det området hele tida, bare jeg ligger lettkledd i senga og leser en bok så kryper han under dyna og begynner å smake på meg. Haha :P

Jeg liker også å gi ham oralsex. Finnes det noe deiligere enn sin elskedes underliv?  :wow:

Anonymous poster hash: cbcf0...167
  • Liker 1
Skrevet

Ja han liker det, og har fått meg til å like å bli slikket.

Jeg liker veldig godt å suge, føler meg som en dronning når jeg har full kontroll over han.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke noe glad i å motta oralsex og han har heller aldri vært noe gira på slikke eller nærme seg 'det området' med annet enn fingre og penis. Jeg har ikke noe imot å suge han og han tenner heldigvis veldig på det.

Anonymous poster hash: 362fc...02b

Skrevet

jeg liker det ikke

Anonymous poster hash: fd5d6...bee
Skrevet

Ja,heldigvis gjør han det :) Faktisk tror jeg han digger det,for han vil alltid ned der når vi skal ha sex og generelt egentlig alltid.

Ja,jeg synes det er blitt ganske så greit å suge. Han har fått meg til å like det :)

Anonymous poster hash: eabfa...dea
Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Elsker å gi elsker å få, får også en deiligere orgasme under oralsex enn med penetrering, kan bare svare for meg selv, muligens flere som og føler det også. ..

Skrevet (endret)

Kjæresten min elsker det, og tilbringer tidvis absurd mye tid der nede. :ler: Jeg r også veldig glad i å gi.

Jeg har aldri vært særlig gira på å motta oralsex før, har tenkt det har vært litt oppskrytt, men nå elsker jeg det. :)

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

Liker å både gi og få :D Men er ikke noe fan av 69

Skrevet

Liker å både gi og få :D Men er ikke noe fan av 69

Hater 69.

så uebhagelig!

Anonymous poster hash: 3a86b...12e

• Liker 1
Skrevet

Hater 69.

så uebhagelig!

Anonymous poster hash: 3a86b...12e

Enig, mye bedre å gjøre en ting om gangen :P

• Liker 1
Skrevet

Han gir gjerne, men jeg synes det er ubehagelig å motta, så vi dropper det enn så lenge :) Men jeg gir han og vi har sex 1-2 ganger dagen, så jeg vil si det går greit likevel

Anonymous poster hash: 918c5...eda
Skrevet

Tror nok han digger det. Når han spør "kan jeg gå ned igjen?" når han allerede har vært der 2 ganger i den akten så kan han ikke mislike det hvertfall. 

Anonymous poster hash: a6df1...54f
  • Liker 1
Skrevet

Vi begge elsker å gå ned på hverandre. Jeg har aldri likt å gå så mye ned på noen som jeg gjør på han. Hans favoritt er 69.

Anonymous poster hash: 8ce4f...cae
Skrevet

Jeg elsker å gi og få (dame). Min samboer sier han elsker og slikke meg, men han har enda ikke gjort det i år.. :-( noe jeg synes er litt urovekkende! Det er vel noe av grunnen til at jeg går å fantaserer om å bli slikket hele tiden. Tok det opp med han her om dagen, og det var han ikke klar over og mente det samme om meg! Jeg sa at jeg hadde gjort det flere ganger i løpet av året.. Jaja tragisk uansett!

Anonymous poster hash: 8820b...fb6

Skrevet

Jepp! Av alle menn jeg har vært med er det bare en av de som ikke gikk umiddelbart ned på meg med et stort lystent fåreglis om munnen, og har man først vært der nede en gang så er man hekta ;)

Når jeg dirtychatter eller sexter så er det alltid "jeg har så lyst til å slikke fitta di" (fra dem) og "nå er jeg våt og varm mellom bena kom å slikk" (fra meg) som pirrer kara mest!

Anonymous poster hash: bb62d...b68
Skrevet

Elsker å gi. Blir vanvittig kåt av det. Rundt to-tre ganger i uken. Også veldig glad i blowjobs :)

Skrevet

Tror da det. Hvis det er noen timer siden jeg dusja bruker jeg ca. ett minutt på å si at "det er godt, men du trenger ikke. Bare slutt når du vil" Når han likevel fortsetter og jeg ser hvor gira han blir kan jeg legge meg tilbake å nyte. Men trenger å få bekreftet at han gjør det fordi han vil og ikke fordi han føler han må. Har helt angst for hvordan det potensielt kan smake der nede.

Anonymous poster hash: d401b...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...