Gå til innhold

Pleier matchene å skrive til deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kanskje 15% av matchene skriver. Har skrevet til noen selv. Er litt kjipt når samtalen stopper opp og en egentlig kunne tenkt seg å bli bedre kjent med personen. Føler det blir litt despo å skrive 2 ganger? Synes dere det?

Anonymous poster hash: 22063...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja ca 15% og nei ikke desp å skrive først to ganger om samtalen stopper opp hvis dere hadde en grei start på samtalen. men hvis han ikke svarer er det no annet



Anonymous poster hash: eb510...053
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er desp, men jeg hadde ikke startet en samtale med noen igjen når jeg var den den som skrev første gangen og. Da tenker jeg at da er det hans tur, om han fortsatt interessert i å snakke med meg så tenker jeg at da får han starte neste

Anonymous poster hash: 95e0a...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ tja som jente så er det ofte jeg ikke svarer fordi jeg ikke vet hva jeg skal svare, og når mannen da skriver ny melding om et eller annet , så blir det plutselig lettere å svare fordi det er et nytt tema eller spørsmål. Så syns ikke det er så ille å sende først to ganger på rad.



Anonymous poster hash: eb510...053
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være ærlig og si at det blir latterlig lett om man er klar på hva man vil (langsiktig forhold, ons, osv).

 

Jeg pleide å oppføre meg som en fyr som lette etter "the one". Når jeg ble mer ærlig og viste klart til jenta at jeg kun var etter ons, så gikk samtalene mye kjappere. Vet ikke om du opplever dette selv da.



Anonymous poster hash: 04420...f2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tinder da, altså somregel folk du aldri har møtt. Vil jeg snakke med noen der tar jeg kontakt - skrevet først flere ganger i samme samtale. Også spurt om noe annet om samtalen dør ut, selvom det var jeg som skrev siste melding. Om denne fremmede personen da ser på meg som desp bryr jeg meg svært lite om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel ikke, men det hender jo. Er ikke alltid like flink til å svare, og det hender det hjelper om de prøver to ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg skal være ærlig og si at det blir latterlig lett om man er klar på hva man vil (langsiktig forhold, ons, osv).

 

Jeg pleide å oppføre meg som en fyr som lette etter "the one". Når jeg ble mer ærlig og viste klart til jenta at jeg kun var etter ons, så gikk samtalene mye kjappere. Vet ikke om du opplever dette selv da.

Anonymous poster hash: 04420...f2f

 

 

Hvorfor gidder du ons hvis du egentlig leter etter "the one"? Tror du at "the one" vil ha en som har hatt massevis av Tinder ons?! Think again

 

Anonymous poster hash: eb510...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor gidder du ons hvis du egentlig leter etter "the one"? Tror du at "the one" vil ha en som har hatt massevis av Tinder ons?! Think again

 

Anonymous poster hash: eb510...053

 

 

Herregud, han er jo egentlig ute etter ONS, men lot tidligere som om han var ute etter "the one".

Anonymous poster hash: f8ba4...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel ikke, men det hender jo. Er ikke alltid like flink til å svare, og det hender det hjelper om de prøver to ganger.

 

He he. Jeg skjønner meg ikke helt på sånt. Tidligere fikk jeg match med en som ikke svarte på min siste melding, så jeg ble utålmodig og slettet han. Så et par måneder etterpå har han tydeligvis opprettet profil på ny, og vi får match igjen. Jeg venter noen dager, men han skriver ikke nå heller. Så jeg skriver en liten melding. Men han har heller ikke nå svart, på to dager, selv om han har vært innlogget et par ganger. Og jeg tenker at han er jo ikke akkurat altfor bra for meg, for han ser litt eldre ut. Han har forresten skrevet tidligere i profilteksten at han er ute etter noe seriøst. Kjenner jeg blir litt irritert. Er jeg liksom ikke bra nok for han. :)

Anonymous poster hash: f8ba4...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

He he. Jeg skjønner meg ikke helt på sånt. Tidligere fikk jeg match med en som ikke svarte på min siste melding, så jeg ble utålmodig og slettet han. Så et par måneder etterpå har han tydeligvis opprettet profil på ny, og vi får match igjen. Jeg venter noen dager, men han skriver ikke nå heller. Så jeg skriver en liten melding. Men han har heller ikke nå svart, på to dager, selv om han har vært innlogget et par ganger. Og jeg tenker at han er jo ikke akkurat altfor bra for meg, for han ser litt eldre ut. Han har forresten skrevet tidligere i profilteksten at han er ute etter noe seriøst. Kjenner jeg blir litt irritert. Er jeg liksom ikke bra nok for han. :)

Anonymous poster hash: f8ba4...cb7

 

Det har jeg også oppleved. Har skrevet til han to ganger. Første gang fikk jeg ikke svar. Andre gang hadde jeg fått ny profil og vi fikk ny match. Skrev til han igjen og han svarte en gang, men ikke på neste spørsmål. Har fått ny profil igjen (jada, vet det er teit, men angrer alltid når jeg sletter den og kjeder meg) og vi har fått match nok en gang. Har ikke skrevet noe denne gangen. Ikke han heller selvfølgelig. Irriterer meg litt for det er snakk om en kjekk politimann  :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også oppleved. Har skrevet til han to ganger. Første gang fikk jeg ikke svar. Andre gang hadde jeg fått ny profil og vi fikk ny match. Skrev til han igjen og han svarte en gang, men ikke på neste spørsmål. Har fått ny profil igjen (jada, vet det er teit, men angrer alltid når jeg sletter den og kjeder meg) og vi har fått match nok en gang. Har ikke skrevet noe denne gangen. Ikke han heller selvfølgelig. Irriterer meg litt for det er snakk om en kjekk politimann  :wow:

 

Ja, hva er det med dem? Nå skrev jeg til han jeg matchet med for andre gang og spurte om han ikke ønsket noen kontakt. Da svarte han plutselig at jo, han vil bli bedre kjent, osv. Forstå passive mannfolk, den som kan. :rolleyes:

Anonymous poster hash: f8ba4...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

He he. Jeg skjønner meg ikke helt på sånt. Tidligere fikk jeg match med en som ikke svarte på min siste melding, så jeg ble utålmodig og slettet han. Så et par måneder etterpå har han tydeligvis opprettet profil på ny, og vi får match igjen. Jeg venter noen dager, men han skriver ikke nå heller. Så jeg skriver en liten melding. Men han har heller ikke nå svart, på to dager, selv om han har vært innlogget et par ganger. Og jeg tenker at han er jo ikke akkurat altfor bra for meg, for han ser litt eldre ut. Han har forresten skrevet tidligere i profilteksten at han er ute etter noe seriøst. Kjenner jeg blir litt irritert. Er jeg liksom ikke bra nok for han. :)

Anonymous poster hash: f8ba4...cb7

 

 

Det skyldes jo bare usikkerhet. Er ikke alltid så lett å vite hva man skal skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som får mange matcher kan ikke snakke med alle samtidig, forstår dere ikke det? 90 % av damene går etter 10 % av mennene, da blir det slik. Vær tålmodig, kanskje blir det deres tur en gang. Å slette folk i øst og vest fordi de ikke blir forelsket i dere etter en eneste melding er litt vel psyko oppførsel.

Anonymous poster hash: 40522...5c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som får mange matcher kan ikke snakke med alle samtidig, forstår dere ikke det? 90 % av damene går etter 10 % av mennene, da blir det slik. Vær tålmodig, kanskje blir det deres tur en gang. Å slette folk i øst og vest fordi de ikke blir forelsket i dere etter en eneste melding er litt vel psyko oppførsel.

Anonymous poster hash: 40522...5c0

 

Ja, de har det hardt, disse mennene. Vet du, jeg ser ikke dårlig ut selv, og ser ikke behovet for å stille meg i en køordning. Jeg er ikke med i Ungkaren. Mannen er heldig som får meg. ;)

Anonymous poster hash: f8ba4...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 15% av matchene skriver. Har skrevet til noen selv. Er litt kjipt når samtalen stopper opp og en egentlig kunne tenkt seg å bli bedre kjent med personen. Føler det blir litt despo å skrive 2 ganger? Synes dere det?

Anonymous poster hash: 22063...be5

Hvis samtalen sklei ut og hun tok initiativ for melding nr. 2, enda det var jeg som ikke svarte, så stiger interessen min et par hakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...