Gå til innhold

spiral og ingen mens

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Skriver egentlig mest for å høre med flere...
Jeg har satt inn en minispiral (Jaydess) og er veldig fornøyd så langt. Skulle egentlig ha min første menstruasjon etter spiralen ble satt inn, men ingen mens har kommet. Har tatt en graviditetstest og den var negativ.

Vet at flere mister menstruasjonen, men jeg fikk beskjed om at det kunne ta noen måneder før det skjedde.

Flere som har mistet menstruasjonen rett etter innsettelse av spiral? Eller har syklusen blitt annerledes etter spiralen...

Anonymous poster hash: e62f1...97a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første året etter jeg satte inn jaydess var syklusen VELDIG ustabil. Mellomblødninger her og der, mensen som varte i 2 uker... Hadde egentlig mest lyst til å ta den ut. Men beholdt, og nå etter 1,5 år er jeg i grunn relativt fornøyd (bortsett fra at jeg har noen dager hver mnd jeg blir skikkelig deppa. Og flere dager med vondt/kramper før mensen kommer)

Anonymous poster hash: 22f54...0ce
Skrevet

Det første året etter jeg satte inn jaydess var syklusen VELDIG ustabil. Mellomblødninger her og der, mensen som varte i 2 uker... Hadde egentlig mest lyst til å ta den ut. Men beholdt, og nå etter 1,5 år er jeg i grunn relativt fornøyd (bortsett fra at jeg har noen dager hver mnd jeg blir skikkelig deppa. Og flere dager med vondt/kramper før mensen kommer)

Anonymous poster hash: 22f54...0ce

Hvor lenge etter innsettelsen kom mellomblødningene? Jeg har hatt min i en måned nå og absolutt ingenting skjer der nede

Anonymous poster hash: e62f1...97a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...