AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Hei! Skriver egentlig mest for å høre med flere... Jeg har satt inn en minispiral (Jaydess) og er veldig fornøyd så langt. Skulle egentlig ha min første menstruasjon etter spiralen ble satt inn, men ingen mens har kommet. Har tatt en graviditetstest og den var negativ. Vet at flere mister menstruasjonen, men jeg fikk beskjed om at det kunne ta noen måneder før det skjedde. Flere som har mistet menstruasjonen rett etter innsettelse av spiral? Eller har syklusen blitt annerledes etter spiralen... Anonymous poster hash: e62f1...97a
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #2 Skrevet 23. oktober 2015 Det første året etter jeg satte inn jaydess var syklusen VELDIG ustabil. Mellomblødninger her og der, mensen som varte i 2 uker... Hadde egentlig mest lyst til å ta den ut. Men beholdt, og nå etter 1,5 år er jeg i grunn relativt fornøyd (bortsett fra at jeg har noen dager hver mnd jeg blir skikkelig deppa. Og flere dager med vondt/kramper før mensen kommer) Anonymous poster hash: 22f54...0ce
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #3 Skrevet 23. oktober 2015 Det første året etter jeg satte inn jaydess var syklusen VELDIG ustabil. Mellomblødninger her og der, mensen som varte i 2 uker... Hadde egentlig mest lyst til å ta den ut. Men beholdt, og nå etter 1,5 år er jeg i grunn relativt fornøyd (bortsett fra at jeg har noen dager hver mnd jeg blir skikkelig deppa. Og flere dager med vondt/kramper før mensen kommer)Anonymous poster hash: 22f54...0ce Hvor lenge etter innsettelsen kom mellomblødningene? Jeg har hatt min i en måned nå og absolutt ingenting skjer der nedeAnonymous poster hash: e62f1...97a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå