Gå til innhold

Rasismehumor - dårlig person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg en dårlig person fordi jeg finner denne tråden morsom? Skammer meg litt mellom knisene mine. Noe av bildene er forkastelig, det er jeg enig i, men enkelte er ganske festlige. 



Anonymous poster hash: 69d4a...f39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhodet ikke. Negervitser er det morsomste jeg vet, og jeg er en topp person fra topp til tå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Disse vitsene finnes ikke morsomme



Anonymous poster hash: 472f8...455
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du får akutt diare kan du vel for faen løpe på do istedenfor å drite utover alle her.

 

Selvfølgelig kom det. Åpenlys fisking etter likes. Om det irriterer deg så kolossalt, bør du finne skjønnheten i selektiv persepsjon.

 

 

Anonymous poster hash: 69d4a...f39

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg tar tilbake det jeg skrev etter å faktisk tatt en titt på denne tråden. Nivået på humoren er så banalt rudimentær at ironisk nok er det bare mennesker med intellektuelt nivå på høyde med primater som kan synes det oppgulpet der er morsomt. Som enhver oppegående person liker jeg en god negervits, men de "vitsene" der er bare tragiske og usmakelige.

 

Jeg kan derfor bare anta at TS har den intellektuelle kapasiteten til et spedbarn og bør i fremtiden hindres av vergen sin til å skrive ytterligere innlegg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker, on 22 Oct 2015 - 19:35, said:

 

Er jeg en dårlig person fordi jeg finner denne tråden morsom? Skammer meg litt mellom knisene mine. Noe av bildene er forkastelig, det er jeg enig i, men enkelte er ganske festlige. 

Anonymous poster hash: 69d4a...f39

 

 

 Var det bare jeg som ikke fikk denne lenken til å fungere som den skal ?

Anonymous poster hash: 73d3c...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du får akutt diare kan du vel for faen løpe på do istedenfor å drite utover alle her.

denne kommentaren syntes jeg var morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken tråd?

 

 

Altså, jeg tar tilbake det jeg skrev etter å faktisk tatt en titt på denne tråden. Nivået på humoren er så banalt rudimentær at ironisk nok er det bare mennesker med intellektuelt nivå på høyde med primater som kan synes det oppgulpet der er morsomt. Som enhver oppegående person liker jeg en god negervits, men de "vitsene" der er bare tragiske og usmakelige.

 

Jeg kan derfor bare anta at TS har den intellektuelle kapasiteten til et spedbarn og bør i fremtiden hindres av vergen sin til å skrive ytterligere innlegg.

:rolleyes:



Anonymous poster hash: f0e27...543
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes det ikke er noe morsomt ved det.

jeg er heller typen som ler av de som har denne typen humor, enn å le med dem.



Anonymous poster hash: 8f067...052
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke linken til å fungere, men jeg setter pris på en god negervits. På samme måte som jeg liker vitser som omhandler jøder, pedofile, kristne, muslimer, homofile, transer, blondiner, gingers osvosv.

Etter min mening bør det ikke være grenser for hva humor kan omhandle, bare det blir gjort på en bra måte.

Norske komikere suger hardt på dette området, men ser man over landegrensene så finnes det mange bra komikere med langt over kanten-humor. Kan anbefale Louis Ck, Frankie Boyle, Ricky Gervais, Jimmy Carr og Anthony Jeselnik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud. er dere seriøse? det er sånt dem lo av under slavetiden.



Anonymous poster hash: 8f067...052
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linken funker ikke, men at det er 4chan sier sitt. Det er ikke morsomt.

 


Anonymous poster hash: f856d...ddb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

kunne du kledd deg ut article-2669985-1F21506500000578-673_634 også?

Anonymous poster hash: 8f067...052

 

 

Absolutt ikke. :hakeslepp:  Dette er humor jeg skammer meg over og ikke vil ytre meg om i den virkelige verden. 

Anonymous poster hash: 69d4a...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Nei, man er ikke dårlig person om man ler av negervitser. Kjenner selv flere svarte og de blir fornærmet om hvite ikke ler av negervitser. Som en svart mann sa til meg: "Om du ikke kan le av en negervits, så er det kanskje fordi du ser på oss som undermennesker?". 

 

Anonymkode: 1f4cc...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...