AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg er så i tvil! Gode råd og tips mottas. Vi har et barnerom som ikke er altfor stort. Fra dette rommet går det en dør inn i en bod som jeg bruker til oppbevaring av klær, håndkler, gRdiner og diverse. Så har vi vårt soverom. På barnerommet sover ikke barnet enda da hun er ganske nyfødt. Men tanken er jo at denne døren inn til boden er veldig dum når barnet skal begynne å sove på rommet. Plutselig har han lagt seg for kvelden og jeg må inn i boden. Min tanke har vært å derfor tette denne døren på barnerommet og heller åpne på vårt soverom. Da slipper vi å forstyrre barnet samtidig som rommet hans faktisk vil virke litt større da han får en vegg ekstra. I tillegg vil det bli enklere å sette inn tørkestativet fra vårt rom da det går rett inn. I dag går det ikke pga vinkelen. Men er så i tvil! Synes det er litt drastisk også! Vil derfor høre med noen andre. Deres meninger ? Anonymous poster hash: 28480...ad0
Rotemor Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Hvis det er der dere skal bo så hvorfor ikke? Det er jo ikke store kostnaden. Dere kan jo bruke samme dør 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #3 Skrevet 25. oktober 2015 Såvidt jeg kan se har du jo kun listet opp gode argumenter for å flytte døra til dette kottet. Å flytte ei dør er vel strengt tatt ikke så drastisk heller, såfremt det ikke går veldig utover hvordan dere møblerer hovedsoverommet...? Ser ikke helt problemet her..Du skriver jo at du synes det hadde vært den beste løsningen..? Anonymous poster hash: 65660...51c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå