AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Hei Jeg går på smertestillende, de heter Nobligan Retard 200mg og er en morfin lignede type smertestillende som gjør at jeg blir veldig sløv. Jeg tok en Nobligan Retard om morgningen og flere timer senere tok jeg en snus av typen G3. Jeg ble utrolig kvalm og kastet opp. Dette har skjedd 2 ganger, de andre gange jeg har tatt smertestillende og en snus, har jeg brukt en snus med mindre nikotin. Har Nobligan Retard og G3 noen sammenheng med at jeg kastet opp? Anonymous poster hash: f230d...dbf
Gjest Klaveret Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Du kan bli kvalm av både snusen (nikotinen) og medisinen. Til sammen blir det tydeligvis eksplosivt ...
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Du kan bli kvalm av både snusen (nikotinen) og medisinen. Til sammen blir det tydeligvis eksplosivt ... Blir vanligvis ikke kvalm når jeg tar dette alene, men det gir mening at det blir verre når det tas sammen. Men det er ikke noe farlig? (annet at jeg kaster opp) Anonymous poster hash: f230d...dbf
happiest Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Litt kjipt å risikere å kaste opp tablettene. Da vil du miste mye av effekten....
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Nobligan kan gi kvalme, sammen med andre ting som f.eks snus så er sjansen større for at det gir kvalme. Det er ikke farlig, men svært ubehagelig. Anonymous poster hash: cd244...e6e
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Litt kjipt å risikere å kaste opp tablettene. Da vil du miste mye av effekten.... Ja, stoppet selvfølgelig å snuse G3 med denne pillen når jeg fant ut at det kan ha en sammenheng Anonymous poster hash: f230d...dbf
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 Nobligan kan gi kvalme, sammen med andre ting som f.eks snus så er sjansen større for at det gir kvalme. Det er ikke farlig, men svært ubehagelig. Anonymous poster hash: cd244...e6e Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: f230d...dbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå