Gå til innhold

Snus og Nobligan Retard 200mg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg går på smertestillende, de heter Nobligan Retard 200mg og er en morfin lignede type smertestillende som gjør at jeg blir veldig sløv. Jeg tok en Nobligan Retard om morgningen og flere timer senere tok jeg en snus av typen G3. Jeg ble utrolig kvalm og kastet opp. Dette har skjedd 2 ganger, de andre gange jeg har tatt smertestillende og en snus, har jeg brukt en snus med mindre nikotin. 

Har Nobligan Retard og G3 noen sammenheng med at jeg kastet opp? 

Anonymous poster hash: f230d...dbf
Videoannonse
Annonse
Gjest Klaveret
Skrevet

Du kan bli kvalm av både snusen (nikotinen) og medisinen. Til sammen blir det tydeligvis eksplosivt ...

Skrevet

Du kan bli kvalm av både snusen (nikotinen) og medisinen. Til sammen blir det tydeligvis eksplosivt ...

Blir vanligvis ikke kvalm når jeg tar dette alene, men det gir mening at det blir verre når det tas sammen. Men det er ikke noe farlig? (annet at jeg kaster opp) 

Skrevet

Litt kjipt å risikere å kaste opp tablettene. Da vil du miste mye av effekten....

Skrevet

Nobligan kan gi kvalme, sammen med andre ting som f.eks snus så er sjansen større for at det gir kvalme. Det er ikke farlig, men svært ubehagelig. 

Anonymous poster hash: cd244...e6e
Skrevet

Litt kjipt å risikere å kaste opp tablettene. Da vil du miste mye av effekten....

Ja, stoppet selvfølgelig å snuse G3 med denne pillen når jeg fant ut at det kan ha en sammenheng

Skrevet

Nobligan kan gi kvalme, sammen med andre ting som f.eks snus så er sjansen større for at det gir kvalme. Det er ikke farlig, men svært ubehagelig. 

Anonymous poster hash: cd244...e6e

Tusen takk for svar! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...