AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 På tide at flere stemmer blir hørt. Folk flest uansett religion vil leve i et fritt, demokratisk land. . http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/De-tause-muslimene-snakker-ut---Ytterpunktene-har-kuppet-islam-8212004.html Anonymous poster hash: 5ef47...f60 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Ingen svar - ingen som er interessert å se at oppegående innvandrere (og muslimer) faktisk tar ordet og sier noe fornuftig, etter all innvandreruttalelsene enten fra mulla Krekar eller en eller annen Syrer på YouTube som klager over maten sin? Surprise. Anonymous poster hash: 4a944...d4b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg synes det er flott at de gjør det. Er jammen på tide at disse blir hørt Anonymous poster hash: 00ef2...741 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg synes det er flott at de gjør det. Er jammen på tide at disse blir hørt Anonymous poster hash: 00ef2...741 Jeg skulle gjerne stått fram selv, ikke som muslim( fordi jeg er ateist), men som tidligere flyktning og innvandrer. Jeg har skrevet litt på forumet her, men da er jo samme greien om "jamen DU er jo bare et av de få tilfellene....." Greien er at folk flest ikke har lyst å ha navnet og ansiktet sitt trykt i avisen og TV. Folk flest lever det vanlige 8-4 livet sitt. Som artikkelen sier så er det de som roper høyest som får ordet,men er glad disse damene sto frem! Så kan jeg heller bruke de som representanter for mitt syn. Anonymous poster hash: 4a944...d4b 6
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Dette er jo hva 'vanlige' muslimer alltid har sagt. Dette er ikke noe 'endelig', sånn har det alltid vært. Anonymous poster hash: c828c...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg skulle gjerne stått fram selv, ikke som muslim( fordi jeg er ateist), men som tidligere flyktning og innvandrer. Jeg har skrevet litt på forumet her, men da er jo samme greien om "jamen DU er jo bare et av de få tilfellene....." Greien er at folk flest ikke har lyst å ha navnet og ansiktet sitt trykt i avisen og TV. Folk flest lever det vanlige 8-4 livet sitt. Som artikkelen sier så er det de som roper høyest som får ordet,men er glad disse damene sto frem! Så kan jeg heller bruke de som representanter for mitt syn. Anonymous poster hash: 4a944...d4b Anonymous poster hash: 00ef2...741
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #7 Skrevet 23. oktober 2015 Artig hvordan ingen kommenterer i denne tråden, når andre tråder er fylt av høyrevridde som prøver slå poeng på vanlige muslimers taushet. Ikke så gøy for dem å svare når de blir stilt til veggs. Anonymous poster hash: 5637b...0dc 2
Nordvesta Skrevet 23. oktober 2015 #8 Skrevet 23. oktober 2015 Tråden ryddet for hets Nordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #9 Skrevet 23. oktober 2015 Veldig bra artikkel, men dette er muslimske kvinner. Jeg tror fåtallet av det folk snakker om her på KG, er kvinner som utfører stygge handlinger i "Allahs navn". Hvor ofte ser du kvinnelige terrorister, kvinnelige selvmordsbombere, kvinner som utfører overfallsvoldtekter og andre grusomme handlinger i "Allahs navn". Jeg sier ikke at radikale kvinnelige muslimer ikke gjør like mye vondt som radikale mannlige muslimer, men se på statistikken. Se på hvor mange menn som flykter, hvor barn og koner er igjen i hjemlandene. Se på hvem som blir syndebukken om de har sex utenfor ekteskap, se på hvem de begår æresdrap på, se hvem de tvangsgifter, voldtar, undertrykker. Jeg har mange muslimske venner, og de er fantastiske mennesker. Jeg er også for å ta i mot flyktninger. Det jeg IKKE er for, er radikale islamister (som hovedsakelig har menn som den største tilhengergruppe). Anonymous poster hash: b340d...5ee
Nordvesta Skrevet 23. oktober 2015 #10 Skrevet 23. oktober 2015 Tråden ryddet for avsporing Nordvesta, mod.
SD2018 Skrevet 23. oktober 2015 #11 Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Alle vet vel at det finnes helt vanlige muslimer. Jeg vet ihvertfall det. Det er jo ikke det som er saken. Tror du har misforstått noe. - Vi blir beskyldt for å ikke være muslimer både av islamkritiske nordmenn og konservative muslimer, som egentlig har akkurat samme oppfatning av hva islam er. Disse som Aftenposten har gravd fram, blir altså beskyldt av sine egne for å ikke være muslimer. Jeg er i grunnen negativt innstilt til all religion, om den er konservativ eller ikke. Det er bare for tåpelig at folk lar overtro diktere livet sitt. Endret 23. oktober 2015 av SD2018 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Tøft at de står fram. Anonymous poster hash: 42af1...c2c
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #13 Skrevet 26. oktober 2015 Alle vet vel at det finnes helt vanlige muslimer. Jeg vet ihvertfall det. Det er jo ikke det som er saken. Tror du har misforstått noe. - Vi blir beskyldt for å ikke være muslimer både av islamkritiske nordmenn og konservative muslimer, som egentlig har akkurat samme oppfatning av hva islam er. Disse som Aftenposten har gravd fram, blir altså beskyldt av sine egne for å ikke være muslimer. Jeg er i grunnen negativt innstilt til all religion, om den er konservativ eller ikke. Det er bare for tåpelig at folk lar overtro diktere livet sitt. Nei, de blir oppfattet som ikke-muslimer av både ekstreme muslimer og "innvandrerkritikere". Disse to gruppene som ligger i skyttergravene på hver sin side, har altså bestemt at disse ikke kan være muslimer. Muslimer flest i midten, er ikke enig. Forøvrig, all ære til dem for å delta i debatten. Jeg mener det ikke bør forventes, like lite som det bør forventes at jeg skal gå ut mot de som brenner ned asylmottak fordi jeg er norsk (flest tilfeller i Sverige, men...) Folk flest, den stille majoriteten, har sjelden noe ønske om å delta i den offentlige debatten. Anonymous poster hash: 8cf6a...4d8
SD2018 Skrevet 26. oktober 2015 #14 Skrevet 26. oktober 2015 Nei, de blir oppfattet som ikke-muslimer av både ekstreme muslimer og "innvandrerkritikere". Disse to gruppene som ligger i skyttergravene på hver sin side, har altså bestemt at disse ikke kan være muslimer. Muslimer flest i midten, er ikke enig. Forøvrig, all ære til dem for å delta i debatten. Jeg mener det ikke bør forventes, like lite som det bør forventes at jeg skal gå ut mot de som brenner ned asylmottak fordi jeg er norsk (flest tilfeller i Sverige, men...) Folk flest, den stille majoriteten, har sjelden noe ønske om å delta i den offentlige debatten.Anonymous poster hash: 8cf6a...4d8 Det var jo akkurat det jeg sa.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #15 Skrevet 26. oktober 2015 Nei, de blir oppfattet som ikke-muslimer av både ekstreme muslimer og "innvandrerkritikere". Disse to gruppene som ligger i skyttergravene på hver sin side, har altså bestemt at disse ikke kan være muslimer. Muslimer flest i midten, er ikke enig.Anonymous poster hash: 8cf6a...4d8 Dette stemmer ikke. Muslimer flest mener ikke Ahmadiyya muslimer er ekte muslimer. Anonymous poster hash: 53fc2...3c5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå