AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Har innsett at jeg har et problem med stress, og at jeg ikke klarer å hamle opp med dette alene. Kanskje egentlig hardt angrepet av flink pike-syndromet?! Hvor henvender jeg meg for å få hjelp til å lære meg å stresse ned?Anonymous poster hash: 1f005...24b
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Sjekk om kommunen din arrangerer stressmestringskurs. Jeg går på det nå. Anonymous poster hash: 5291b...649
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Anbefaler stressmestrings coach Gry-Heidi Bruun, tror hun fremdeles holder til på Bryn Medisinske Senter. Rimelig pris også og veldig behagelig klok dame. Ellers er yoga og meditasjon er veldig bra verktøy for stress. "Everyone should meditate 20 minuter daily, if you dont got time for that you should sit 2 hours instead" Anonymous poster hash: c3375...560
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #4 Skrevet 23. oktober 2015 Takk til begge dere som har svart. Har sjekket, men kommunen arrangerer ikke stressmestringskurs. Og jeg bor desverre langt unna Bryne. Har ennå et håp om at det finnes en person i byen jeg bor hos som jeg kan gå til privat. Dersom det ikke finnes, kan jeg da be legen henvise meg til psykolog? Eller er dette langt utenfor psykologens felt? TsAnonymous poster hash: 1f005...24b
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Skrevet 23. oktober 2015 Sjekk om kommunen arrangerer KIB-kurs. Kurs i belastningsmestring.Anonymous poster hash: e85df...af9
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #6 Skrevet 23. oktober 2015 Det er ikke på Bryne. Det er i Oslo, på Bryn Senter. Men om du ikke bor i Oslo så er det jo noe annet Anonymous poster hash: c3375...560
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå