AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg er utbrent og ser ikke lyset i tunellen.. Hvis du har vært det, hvordan greide du å godta dette? Jeg var i full rulle, elsket livet mitt og hadde alt.. Dessverre orket jeg ikke å se signalene før det var langt for sent så her sitter jeg bitter og lei meg og livet er plutselig ikke bra lenger. Og jeg er ikke mer enn nogenlunde midt i livet heller.. Huff, at jeg greide å ødelegge livet mitt på denne måten Anonymous poster hash: 40ad3...68f
Anim92 Skrevet 22. oktober 2015 #2 Skrevet 22. oktober 2015 Snakk med en lege, få henvisning til terapi av noe slag. Det var det som funket for meg når jeg gikk på veggen. Få deg hvertfall en skikkelig pause fra "livet" der du gjør rolige, hyggelige ting, går turer osv. Det er typisk at man prioriterer vekk det man vil, for det man "må". Men nå må du legge vekk "må" og gjøre litt mer av det du vil fram til du har energi og litt mer lys i tunnellen igjen
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Skrevet 22. oktober 2015 Takk Jeg har gått i mye terapi, vært hos 100 talls leger, fysio, alternative behandlere osv over mange mange år.. Nå sitter jeg dessverre bare igjen med at ingenting hjalp dessverre. Det å vite at livet mitt nå fra jeg er rundt 30 år skal bestå av å sitte å glo i kassa og bare være hjemme gjør meg så deppa men det er jo et ordtak som sier: slik man reder ligger man og det har jeg fått smertelig erkjenne.. Og tanken på om at hvis jeg bare hadde tatt signalene litt før så hadde jeg sikkert ikke hatt det sånn tar knekken på meg.. Men alle kan jo være smarte med fasit i hånd.. Og som dem også sier, det er for seint å snyte seg når nesa er borte Anonymous poster hash: 40ad3...68f
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Skrevet 22. oktober 2015 Dytter. Anonymous poster hash: 40ad3...68f
Gjest Gjest_Erica Skrevet 22. oktober 2015 #5 Skrevet 22. oktober 2015 Det å vite at livet mitt nå fra jeg er rundt 30 år skal bestå av å sitte å glo i kassa og bare være hjemme gjør meg så deppa men det er jo et ordtak som sier: slik man reder ligger man og det har jeg fått smertelig erkjenne.. Og tanken på om at hvis jeg bare hadde tatt signalene litt før så hadde jeg sikkert ikke hatt det sånn tar knekken på meg..Anonymous poster hash: 40ad3...68f Du sier lite om hva som tok knekken på deg og hvilken situasjon du er i nå, men jeg tenker at du må rette blikket litt oppover og se over kassa. Også du har en fremtid, selv om du ikke ser den akkurat nå, men du må være litt kreativ for å finne den.Mer tror jeg ikke jeg kan hjelpe deg ut fra det lille du sier, dessverre...Men jeg kan jo alltids gi deg en styrkende
Duckie Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Takk Jeg har gått i mye terapi, vært hos 100 talls leger, fysio, alternative behandlere osv over mange mange år.. Nå sitter jeg dessverre bare igjen med at ingenting hjalp dessverre. Det å vite at livet mitt nå fra jeg er rundt 30 år skal bestå av å sitte å glo i kassa og bare være hjemme gjør meg så deppa men det er jo et ordtak som sier: slik man reder ligger man og det har jeg fått smertelig erkjenne.. Og tanken på om at hvis jeg bare hadde tatt signalene litt før så hadde jeg sikkert ikke hatt det sånn tar knekken på meg.. Men alle kan jo være smarte med fasit i hånd.. Og som dem også sier, det er for seint å snyte seg når nesa er borte Anonymous poster hash: 40ad3...68f Jeg ser ikke psykolog i listen din?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå