AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #21 Skrevet 23. oktober 2015 men de går med på det? er det bedre å se dyr lide i form av mangel på mat, dårlig stell slik at dem sikler og halter etter en ulykke? Anonymous poster hash: 09f5c...f4f
Mayoo Skrevet 23. oktober 2015 #22 Skrevet 23. oktober 2015 jeg har en rasekanin som kostet 10 000. i rasekanin miljøet er det veldig strengt og ikke ta vare på dem, men siden jeg ikke klarer å ha kaninen mer så vil jeg gi den bort i stedet for å ta den med til dyrlegen å avlive den. jeg må bare ha en sinnsykt god unnskyldning for og enten avlive den, eller gi den bort. hva ville dere sagt? Anonymous poster hash: 09f5c...f4f fordi jeg ikke takler den mer. jeg er drittlei. ingen som vil ha kaninen heller. jeg har forsøkt å gi den bort. bruk og kast? ja vel? jeg har prøvd alt jeg kan og den kom i fra elendige kår. takk for tips ang. allergien. skal si det til dyrlegen. jeg får gni litt løk i øynene først, hehe. Anonymous poster hash: 09f5c...f4f Det står ingenting i HI om at du i det hele tatt har prøvd å gi bort kaninen. Jeg kjenner jeg blir rasende her jeg sitter. Hvor gammel er du egentlig? Ti år? "gni litt løk i øynene, HEHE". For et dårlig menneske du er. Når en tar til seg et dyr så tar en på seg et ansvar, ikke bare det første året da det er "gøy" men så lenge dette dyret lever. Om en merker en har tatt seg vann over hodet så tar en seg sammen og finner noen andre som er villige til å ta seg av dyret. 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #23 Skrevet 23. oktober 2015 jeg kan prøve igjen. bare så du vet det så er det ytringsfrihet her i norge. Jeg hadde ikke tenkt til å avvlive den selv, og jeg må få lov til å ytre min mening om feite kaninen som hver morgen skraper på buret sitt til tross for rent vann og masse grønt. je je. Anonymous poster hash: 09f5c...f4f
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #24 Skrevet 23. oktober 2015 nei. neste gang jeg tar i mot et dyr, blir det en minigris. hilsen ei på ti. Anonymous poster hash: 09f5c...f4f
Rumle Skrevet 23. oktober 2015 #25 Skrevet 23. oktober 2015 jeg kan prøve igjen. bare så du vet det så er det ytringsfrihet her i norge. Jeg hadde ikke tenkt til å avvlive den selv, og jeg må få lov til å ytre min mening om feite kaninen som hver morgen skraper på buret sitt til tross for rent vann og masse grønt. je je. Anonymous poster hash: 09f5c...f4f Jeg går ut i fra at dette er en tulletråd fra nå av, for så patetisk som dette tror jeg faktisk ikke noen er, selv her inne. OM jeg mot formodning skulle ta feil, så anbefaler jeg deg få hjelp. Og gi for guds skyld den stakkers kaninen et godt hjem.
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #26 Skrevet 23. oktober 2015 det er ikke tull og den har allerede et godt hjem. jeg innser at jeg ikke kan gi den så mye. de to siste innlegene mine er tull, ja. Anonymous poster hash: 09f5c...f4f
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #27 Skrevet 24. oktober 2015 ja okey. jeg bare spør. jeg tastet en null for mye. mildt sagt. den mangler noe i munnen (bittet er skeivt eller noe sånn). Anonymous poster hash: 09f5c...f4f Du tastet en 0 for mye, men allikevel lagde du mellomrom mellom 10 000? Hadde du lagd en null for mye hadde du vel heller skrevet 10000. Du mente å skrive 10 000, men siden du ikke har kanin visste du ikke at rasekaniner ikke er så dyre. Ts er eit troll under bruga. Anonymous poster hash: 90670...50d 1
Mayoo Skrevet 24. oktober 2015 #28 Skrevet 24. oktober 2015 jeg kan prøve igjen. bare så du vet det så er det ytringsfrihet her i norge. Jeg hadde ikke tenkt til å avvlive den selv, og jeg må få lov til å ytre min mening om feite kaninen som hver morgen skraper på buret sitt til tross for rent vann og masse grønt. je je. Anonymous poster hash: 09f5c...f4f Hvorfor blander du ytringsfrihet inn i dette her? Dette har da ingenting med ytringsfrihet å gjøre. Håper du ikke er ferdig med skolegang, for du har tydeligvis utrolig mye å lære. Og du har da flere ganger i denne tråden skreve at du ønsker å avlive kaninen.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #29 Skrevet 25. oktober 2015 da har jeg blitt lurt. det er en vesentlig forskjell på å lure noen ved å skrive et feil tall, og det å bli lurt. for meg så var det åpenbart at det var ganske dyrt siden det er en rasekanin. ordet rase var det eneste jeg da hadde oppi hodet mitt. jeg har familiemedlemmer som har rasekatter og andre dyr, og de koster jo masse. 30 000 og sånt. jeg trodde jeg hadde gjort et varp for å være helt ærlig. men da ble jeg lurt. jeg nekter ikke for at jeg ønsker å avlive den, men har ikke tenkt til å avlive den selv med mine egne hender altså. det skal jo skje på en human måte. når det gjelder ytingsfrihet så føles det som om dere nekter meg å definere denne som en rase. jeg har frihet til å ytre noe, og det ble hakket ned på fordi det var forkastelig alt sammen. jeg var bare ærlig og ba om råd. det må være bedre det enn at den ikke har det bra. jeg er stolt av meg selv jeg. dette er bra gjort av meg, for jeg klarer ikke gi den den kjærligheten og omsorgen den burde ha - nå skal den få slutte å lide. Anonymous poster hash: 09f5c...f4f
Rumle Skrevet 25. oktober 2015 #30 Skrevet 25. oktober 2015 Ts, mye av det du skriver her inne er veldig forvirrende. Det er ingen her som nekter deg ytringsfrihet. Jeg forstår ikke hvorfor du blander det inn i dette i det hele tatt? Om dette er en rasekanin eller ikke, er da helt likegyldig. Det det reageres på er at det ikke virker som du har noen kvaler med å avlive en ellers frisk kanin i stedet for å omplassere den. Dette gir ingen mening. Hvorfor vil du ikke omplassere den? Det kommer også frem av det du skriver at kaninen allerede har levd under elendige forhold før, faktisk bruker du dette som en slags "rettferdiggjøring" for å velge å avlive den nå. Jeg forstår ikke hvordan du kan tenke slik? Kan du forklare tankene dine rundt dette? Har ikke kaninen din en egenverdi som et levende vesen? Når du tok på deg ansvaret for denne kaninen, tok du også på deg ansvaret for at han skulle ha et godt og trygt liv. Om du ikke føler at det er noe du kan gi den er det en fair nok erkjennelse. Men, ta deg tid til å finne et nytt hjem til den, det er virkelig det eneste rette å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #31 Skrevet 25. oktober 2015 jeg kan prøve igjen. bare så du vet det så er det ytringsfrihet her i norge. Jeg hadde ikke tenkt til å avvlive den selv, og jeg må få lov til å ytre min mening om feite kaninen som hver morgen skraper på buret sitt til tross for rent vann og masse grønt. je je. Anonymous poster hash: 09f5c...f4f Kaniner skal ikke sitter i bur, de trenger masse plass å røre seg på. Ikke rart at den skraper på buret sitt, stakkar. Anonymous poster hash: ea0d2...0d3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå