AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hei! Jeg har nettopp startet i ny jobb og det skal være julekalender. Alle ansatte tar med en ting til en 50-lapp ca. Jeg har lyst til å ha med noe morsomt og utradisjonelt, og ikke f.eks. kubbelys fra Nille eller en pose med brente mandler. Noen som har morsomme ideer? Hva pleier å være med i slike kalendere? Anonymous poster hash: 13b49...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #2 Del Skrevet 22. oktober 2015 Gå på butikken TGR. Der burde du funne noe. Bra du ikke vil kjøpe lys eller sjokolade. Jeg fikk tre telysholdere på et glassfat som man skulle pynte med Stein. Dritstygt. Det ble kastet! Anonymous poster hash: 56d3a...f90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #3 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ja, TGR er en god idé, takk! Anonymous poster hash: 13b49...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #4 Del Skrevet 22. oktober 2015 Krydder!! I fjor fikk jeg to litt sånne morsomme krydderblandinger. Tror det var sesam og wasabi + lime og chilli. Fåes i vanlig matbutikk og falt veldig godt i smak. Slike:http://www.santamariaworld.com/no/produkter/krydder/#!/chili-and-lime/Anonymous poster hash: 6130c...911 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #5 Del Skrevet 22. oktober 2015 Krydder!! I fjor fikk jeg to litt sånne morsomme krydderblandinger. Tror det var sesam og wasabi + lime og chilli. Fåes i vanlig matbutikk og falt veldig godt i smak. Slike:http://www.santamariaworld.com/no/produkter/krydder/#!/chili-and-lime/Anonymous poster hash: 6130c...911 Ja, ikke dumt! Krydder er jo noe som passer til menn og kvinner, og til folk i ulike aldre. Anonymous poster hash: 13b49...f4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #6 Del Skrevet 22. oktober 2015 Følger med da jeg også trenger kreative ideer ☺Anonymous poster hash: 6f530...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #7 Del Skrevet 22. oktober 2015 Ebay har jo alt mulig rart... Anonymous poster hash: 8953b...5a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersnella Skrevet 22. oktober 2015 #8 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nicolas vahe har mange gode produkter til en rimelig penge. Litt fin pasta, pesto, krydder, syltetøy, oljer og mye mer. Pleier ofte å gi de bort som vertinnegaver og det er veldig populært. De gjør seg jo godt på kjøkkenbenken i tillegg til å være til nytte☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #9 Del Skrevet 24. oktober 2015 For å være helt ærlig har alle julekalendergaver jeg har fått fra jobb havnet i søpla (en ting ble gitt bort til noen som ikke syntes jeg burde kaste den), så spiselige gaver er kanskje ikke så dumt? Nå liker jeg ikke brente mandler eller mørk sjokolade, så man må vel trå forsiktig med spiselige gaver også Gir man en pose god kaffe risikerer man jo at gaven ender opp hos te-drikkeren, og omvendt, så det er ikke enkelt. I år skal jeg gi en telysholder, tror jeg (til ca. 150,- kr. originalt, kjøpt på salg for 50,-) Det blir jo litt synd dersom denne gaven ender opp hos en av mine mannlige kollegaer, da disse ofte ikke setter pris på slike ting I bunn og grunn syntes jeg julekalendre på jobb er noe stort tull, da man stort sett kun får ræl til 50 kr. Det eneste jeg kommer på som de fleste liker er Freia melkesjokolade, men det er vel kanskje litt kjedelig Anonymous poster hash: 00872...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå