AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #1 Skrevet 22. oktober 2015 Jeg trenger virkelig hjelp ifra dere og jeg vil at dere skal være ærlig, for slik som det er nå så går jeg tenker på dette selv, det vokser i hodet på meg. Og jeg vet ikke om det er noe som er helt ute på jordet eller om det faktisk er noe fornuft i det hele, vil bare vite om jeg burde fortelle dette til henne - eventuelt noen eller bare holde det for meg selv. jeg håper at det ikke blir så rotete, men skal prøve å forklare så godt som mulig uten at det blir for mye Det har seg slik at for en stund tilbake ble det slutt imellom meg og kjæresten, helt ifra starten av har jeg sagt at så lenge vi er ærlig imot hverandre så kunne vi klare oss igjennom alt. Jeg følte på min side at vi hadde et åpent forhold hvor vi kunne fortelle hverandre alt, men jeg skjønner også at jeg nok har tatt meg nær av ting som ble sagt. Vi hadde det så åpent at vi kunne lese hverandres samtaler, noe som endte i løyner og sletting av samtaler ifra hennes sin side. Hun ble "avslørt" på flere av disse, og de gikk vel ut på at gutter var kjekke, tiltrekkende, seksuelle ting fra fortiden osv samtaler med eks flørter, kjærester osv osv. Kort fortalt bygget vel den ene løgnen på den andre, uten at dette egentlig er poenget. Det endte opp med at det ble så mange løyner og bortforklaringer at det ble slutt (dette er å ta det veldig kort fortalt) Det var helt greit for meg at hun snakket og danset med hvem hun ville ute på byen, men underveis i forholdet fant vi ut at vi syntes det var gøy og deilig å se den andre personen danse med noen ute på byen. Dette var på mange måter i slutten av forholdet. Men jeg syntes det var veldig opphissende å se henne danse tett inntil andre menn å se de klå litt på hverandre. På en annen side var det også slik at jeg ville ha henne for meg selv, men nå etter det har blitt slutt føler jeg ikke på det samme lengre. Altså etter det ble slutt så har hun vært ilag med andre og gjort ting, jeg trodde jo jeg ville bli såret. Men det har endt opp med å bare gjøre meg tent. Dette gjør meg også veldig usikker på min beslutning når det ble slutt pga av hun løy om flørter og ting som hadde skjedd osv. Men om hun bare hadde fortalt meg f. eks at hun syntes han var deilig, at hun ble kåt når han tok på henne, at hun syntes det var pirrende når de pratet sammen om sex og at det var spennende å flørte. Ville det vært annerledes for oss? slik det er i dag ville jeg blitt tent av disse tingene om det var "vår" greie. Men er dette helt på jordet? jeg klarer ikke stoppe å tenke på henne, men er dette noe jeg burde fortelle? er det slik at man kan være i et forhold hvor hun kunne fått runke, suge og ligge med andre og at det kan fungere? jeg føler meg så rar, men alle disse tanken stormer igjennom hodet mitt. Og om det ender opp med at det skulle bli henne eller noen andre så vil jo fortsatt disse tanken være her. Men jeg ville blitt helt ufattelig tent om hun hadde kommet hjem å sagt at hun hadde sugd noen, eller kom hjem og det rant sæd ut av henne og hun fortalte alt.. ville slikket henne etterpå.... som dere skjønner bygger det bare på seg, men er dette normalt? ville dere fortalt det til henne? eller latt det gå? hva ville dere sagt om typen hadde sagt noe slikt? eller eksen som angret? skjønner jo så klart at det er mange som ikke ville sagt det til henne, men ville dere fortalt det til neste jente? føler det har endt opp med at jeg blir tent på ting som ikke er normalt og at jenter ville syntes dette var forferdelig. Føler meg skikkelig usikker på alt. og når jeg tenker på de "andre" og eventuelt fremtiden om jeg hadde fortalt det, ville jo slikket henne ren, eventuelt til og med smakt på han, fantasiene bare bygger på seg. Og om det hadde kommet til stykket må jeg vel innrømme at å suge noen med henne ville vært gøy og det å se henne nyte en annen. Det hele har eskalert veldig veldig fort så jeg trenger bare litt råd og tips! hva ville dere gjort? er jeg unormal? jeg blir revet i så mange retninger, trenger bare noen meninger ettersom jeg ikke har fortalt dette til noen. som sagt er jeg veldig flau over dette, og jeg føler jeg har skrevet det litt for direkte nå, men håper det går bra. Vil bare prøve å få det ut, for det er noe jeg føler jeg trenger! håper på ærlige meninger og tilbakemeldinger fra begge kjønn Anonymous poster hash: 63c31...339
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå