Gå til innhold

Årets influensavaksine - bivirkninger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok influensavaksine igår, og idag har jeg så vondt i armen og skulderen og nakken at jeg holder på å bli tussete. Kan det være en bivirkning?

Jeg er litt slapp og varm innimellom også, men er ikke sikker på om det er vaksinen eller min ellers kroniske sykdomstilstand.

Jeg har slitt med plager i nakke/skuldre lenge (ulike betennelser), men dette er bare helt jævlig. :P

Håper det bare er en bivirkning?!

Anonymous poster hash: d9b98...12b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei! Skulle til å skriv "IKKE GJØR DET!". 

Tante tok den, fikk narkolepsi. Slet i flere år etter hun tok den. Ble ufør på grunn av den vaksinen. Jeg får ikke lov til å ta den, vil ikke heller. Har sett hva som kan skje. 

Anonymous poster hash: b6c5b...74c
Skrevet

Jeg hadde mini-influensa i noen dager etter at jeg tok den. Vond nakke var en av symptomene, men det gikk over :)

Skrevet

Tante tok den, fikk narkolepsi. Slet i flere år etter hun tok den. Ble ufør på grunn av den vaksinen. Jeg får ikke lov til å ta den, vil ikke heller. Har sett hva som kan skje. 

Lol, jeg er ikke vaksinemotstander for alternativet mitt er å dø av lungebetennelse uansett. Er et år jeg ikke har tatt vaksinen og da var jeg innlagt med CRP på 898 etter 10 dager på sterkeste antibiotika. 

Det er uansett ikke samme vaksine hvert år, så hvis hun tok for flere år siden er det nok ikke den samme. :) Konklusjon: Uansett heller narkolepsi enn død. Og jeg er allerede ufør.

Jeg hadde mini-influensa i noen dager etter at jeg tok den. Vond nakke var en av symptomene, men det gikk over :)

Så trist, men yet, deilig å høre! Da er det ikke bare meg. :P

• Liker 2
Skrevet

Anonymous poster hash: b6c5b...74c

Er du sikker på at det var influensa- og ikke svineinflusenavaksine?

Jeg tok vaksinen for et par uker siden, og merket ikke noe i det hele tatt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tok influensavaksine igår, og idag har jeg så vondt i armen og skulderen og nakken at jeg holder på å bli tussete. Kan det være en bivirkning?

Jeg er litt slapp og varm innimellom også, men er ikke sikker på om det er vaksinen eller min ellers kroniske sykdomstilstand.

Jeg har slitt med plager i nakke/skuldre lenge (ulike betennelser), men dette er bare helt jævlig. :P

Håper det bare er en bivirkning?!

Det går over :)

Anonymous poster hash: 39d78...f9a

Skrevet

Noen får litt muskelverk og feber, men det går som regel over etter ett par dager. Uansett bedre enn den virkelige influensaen. Godt å høre at du tar ansvar for egen helse ts :)

Anonymous poster hash: 7670e...29d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...