AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Den venstre brystvorten min har et slags "hull" i seg, eller det går innover i midten i vertfall. Har vært slik i vertfall i et år, og det har ikke kommet noe væske ut av det. Noen som har det samme?Anonymous poster hash: 8858e...f50
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Den venstre brystvorten min har et slags "hull" i seg, eller det går innover i midten i vertfall. Har vært slik i vertfall i et år, og det har ikke kommet noe væske ut av det. Noen som har det samme?Anonymous poster hash: 8858e...f50 Få legen til å se på det Slike søkk i brystene kan være tidlige tegn på brystkreft, men trenger ikke å være det. Anonymous poster hash: 7c866...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 " Symptomer Kul eller hevelse i brystet Kul eller hevelse i armhulen Inndragning eller søkk i huden på brystene Brystvorte som trekker seg innover eller peker i en annen retning enn det som er vanlig" Les mer her https://kreftforeningen.no/om-kreft/kreftformer/brystkreft/ http://www.side2.no/helse/lisa-delte-bildet-av-skket-som-viste-seg-a-vre-brystkreft/3422789051.html Anonymous poster hash: 7c866...fd2 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Den venstre brystvorten min har et slags "hull" i seg, eller det går innover i midten i vertfall. Har vært slik i vertfall i et år, og det har ikke kommet noe væske ut av det. Noen som har det samme?Anonymous poster hash: 8858e...f50 Bedre å gå en gang for mye til legen, enn en gang for lite Jeg ble nylig undersøkt grunnet forandringer på et bryst, men ingenting galt ble funnet. Tok mammografi + ultralyd Anonymous poster hash: 7c866...fd2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå