Teardrop Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvor får jeg kjøpt liten Metallbøtte som jeg kan bruke til å ha aske fra peisen i? Har kun nett på mobil med nesten tomt internett. Pluss at jeg hopper rundt på krykker så orker ikke humpe rundt i forskjellige butikker å titte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvor får jeg kjøpt liten Metallbøtte som jeg kan bruke til å ha aske fra peisen i? Har kun nett på mobil med nesten tomt internett. Pluss at jeg hopper rundt på krykker så orker ikke humpe rundt i forskjellige butikker å titte På IKea har de søppelbøtter med lokk i metall, i forskjellige str, som du kanskje kunne bruke til asken? Anonymous poster hash: 94ba2...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 21. oktober 2015 #3 Del Skrevet 21. oktober 2015 De har på biltema. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvor får jeg kjøpt liten Metallbøtte som jeg kan bruke til å ha aske fra peisen i? Har kun nett på mobil med nesten tomt internett. Pluss at jeg hopper rundt på krykker så orker ikke humpe rundt i forskjellige butikker å titte Denne http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60312249/finnes i 2 str på Ikea Anonymous poster hash: 94ba2...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 21. oktober 2015 #5 Del Skrevet 21. oktober 2015 Det høres som en jobb for Jernvarehandelmannen! Få ham til å kjøpe noen doble fustasjeopphengsforkoblinger også. Du vet aldri når du får bruk for en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvor får jeg kjøpt liten Metallbøtte som jeg kan bruke til å ha aske fra peisen i? Har kun nett på mobil med nesten tomt internett. Pluss at jeg hopper rundt på krykker så orker ikke humpe rundt i forskjellige butikker å titte Skal den være pen (til pynt), eller er det uviktig hvordan den ser ut? Anonymous poster hash: 94ba2...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 21. oktober 2015 Skal den være pen (til pynt), eller er det uviktig hvordan den ser ut?Anonymous poster hash: 94ba2...e13 Bryr meg igrunm bare om funksjon og størrelse da den kommer til å bli oppbevart i boden ute, ikke inne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #8 Del Skrevet 21. oktober 2015 Bryr meg igrunm bare om funksjon og størrelse da den kommer til å bli oppbevart i boden ute, ikke inne. Ok:) Kjøp en slik "brann-bøtte" (rød bøtte med lokk) som er til ildsfarlig avfall (som er å se mange steder utendørs) Anonymous poster hash: 94ba2...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #9 Del Skrevet 21. oktober 2015 Bryr meg igrunm bare om funksjon og størrelse da den kommer til å bli oppbevart i boden ute, ikke inne. Se på denne fra Jula https://www.jula.no/catalog/bygg-og-maling/innendorsklima/ovner-og-apne-peiser/peisredskap/askebotte-391055/ Den er varmebestandig. Og glem forslaget mitt om bøtte fra Ikea, da det ikke sto noe om at den er varmebestandig. Anonymous poster hash: 94ba2...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #10 Del Skrevet 21. oktober 2015 Se også dette " Fredag morgen måtte brannvesenet rykke ut til et hus på Nøtterøy etter at en bøtte med aske som ikke var tilstrekkelig kald hadde antent parketten. Nestkommanderende vaktleder Glenn Kustner ved Vestviken 110-sentral, forteller til tb.no at han ikke kjenner til skadeomfanget, men benytter anledningen til å oppfordre til forsvarlig oppbevaring av aske. – Bruk sinkbøtte, dem brenner den nemlig ikke hull i, sier han til tb.no. I tillegg bør du ta med askebøtta utendørs og slå vann over den, forteller vaktlederen." http://www.tb.no/nyheter/notteroy/politi-og-rett/askebotte-antente-gulvet/s/2-2.516-1.8198999 Anonymous poster hash: 94ba2...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #11 Del Skrevet 21. oktober 2015 http://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/oppvarming-og-enok/ved/slik-handterer-du-asken-fra-peisen/ Anonymous poster hash: 94ba2...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #12 Del Skrevet 21. oktober 2015 Hvor får jeg kjøpt liten Metallbøtte som jeg kan bruke til å ha aske fra peisen i? Har kun nett på mobil med nesten tomt internett. Pluss at jeg hopper rundt på krykker så orker ikke humpe rundt i forskjellige butikker å titte Her har du en askebøtte med lokk i sink http://www.rk-smia.no/produkter/peisutstyr/tilbehor-526fb2d602278/askebotte-med-lokk-10-ltr-detail.html Anonymous poster hash: 94ba2...e13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. oktober 2015 #13 Del Skrevet 22. oktober 2015 Hva skal du med det? er jo bare å hive aska i vanlig restavfallspose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 22. oktober 2015 #14 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jernia har, kjøpte der for 129kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå