AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 og jeg kom hjem NÅ, har ikke lest en eneste side. Hva i helvette gjør jeg?? Hjelp :'( Anonymous poster hash: cd03b...5a1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Legg deg nå og stå opp tidlig for å lese Lykke til!Anonymous poster hash: 7f83e...ac4
MinnisMus Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Bra disponering av tiden å opprette en tråd på KG istedenfor å lese. Du har en stor fremtid foran deg.
Gjest Skrevet 22. oktober 2015 #6 Skrevet 22. oktober 2015 Bra disponering av tiden å opprette en tråd på KG istedenfor å lese. Du har en stor fremtid foran deg. For en ufyselig kvinne du er. 2
MinnisMus Skrevet 22. oktober 2015 #7 Skrevet 22. oktober 2015 (endret) For en ufyselig kvinne du er. Slike fornærmelser bør du sende meg på PM heretter. Innlegget ditt kommer etter all sannsynlighet til å bli moderert og i verste fall kan du risikere å få en advarsel. Bare et lite tips fra en som har gått i den fellen før, og som den dag i dag sender de groveste fornærmelsene og trakasseringene per PM. Endret 22. oktober 2015 av MinnisMus
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #8 Skrevet 22. oktober 2015 Slike fornærmelser bør du sende meg på PM heretter. Innlegget ditt kommer etter all sannsynlighet til å bli moderert og i verste fall kan du risikere å få en advarsel. Bare et lite tips fra en som har gått i den fellen før, og som den dag i dag sender de groveste fornærmelsene og trakasseringene per PM. Tja. Moderatorene er vel litt mildere når det er fortjent.Anonymous poster hash: 7f83e...ac4
Mann 42 Skrevet 22. oktober 2015 #9 Skrevet 22. oktober 2015 Hei, vær snille med hverandre nå, da. Det er ikke en forferdelig ting å si at det er dårlig prioritering å sluntre unna studiene til siste kveld og deretter akke seg på KG over at man har gjort det.
Jafar Skrevet 24. oktober 2015 #10 Skrevet 24. oktober 2015 Hva du gjør? Stryker, antar jeg. Spørs hvor mye hun har fått med seg i timen det
Gjest Gjest_lakrispia Skrevet 25. oktober 2015 #11 Skrevet 25. oktober 2015 Spørs hvor mye hun har fått med seg i timen det Hun? hvorfor antar du at det er en jente?
Jafar Skrevet 26. oktober 2015 #12 Skrevet 26. oktober 2015 Hun? hvorfor antar du at det er en jente? Fordi det mest sansynlig er det. Dette er kvinneguiden... Hvorfor henger du deg opp i mine antakelser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå