AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Hei Trenger hjelp angående en sak. En jente jeg akkurat har møtt og er på vei inn i et forhold med sa til meg her for noen dager siden at hun aldri hadde kommet i løpet av sitt liv (hun onanerer heller ikke), vi har bare hatt sex et par ganger, men har ikke kommet da heller. Noen som har gode tips og innspill, eller skal jeg bare forsøke "snakk sammen" metoden? Vi er begge i begynnelsen av 20-årene. Anonymous poster hash: e9ca1...2bf
Gjest Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Det hjelper ikke så mye å snakke sammen en hel haug om hun enda ikke vet hva som pleier hjelpe henne for å få orgasme. Jeg tror nok mange på den alderen ikke har fått en orgasme, selv om de nok ikke innrømmer det til partnere engang. Så hun er neppe den første eller siste. Det er faktisk ganske viktig at hun lærer sin egen kropp å kjenne, uten at nødvendigvis orgasme skal være målet. En metode for å øve på å bli avslappet nok til at kroppen kan klare det er at man graderer berøring og kroppslige sensasjoner fra 0-10, 0 er "ingenting spesielt" og 10 er "helt fantastisk". Man skal fa bli berørt på ulike måter, i ulikt tempo - og ikke ha noe annet mål enn å sette tall på det. På den måten oppdager man lettere hvilke berøringer kroppen responderer på fremfor å føle at den andre presser litt på med "dette jeg gjør nå burde gi orgasme" - som igrunnen er drepen for de fleste. Så er det kanskje litt viktig at du lærer deg å lytte til hennes kroppslige uttrykk og ikke pusher på med at orgasme skal være målet. Fantasier er nok og ganske viktig for endel for å klare å komme over toppen(og få lyst i utgangspunktet) - så hun må lære seg å utvikle den skitne delen av hjernen sin litt Når jeg var i den alderen dere var nok de fleste jevnaldrende gutter ganske.......ja. Ikke så bra i senga, det ble litt sånn "nå tror vi at jenter kommer om jeg bare tar hardt nok på klitoris som jeg knapt finner, og dere får sikkert vaginal orgasme bare fordi jeg er litt innafor" - kanskje litt vel opptatt av seg selv og. 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 35 år kvinne aldri hatt orgasme. Anonymous poster hash: 7cce2...70f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 35 år kvinne aldri hatt orgasme. Anonymous poster hash: 7cce2...70f men har deilig sex med og uten noe men orgasmen har jeg aldri fått til, ikke engang alene.. Kjenner flere med det "problemet" Anonymous poster hash: 7cce2...70f
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Kanskje hun burde lese litt om hvordan man onanerer? Det er der man bør begynne...Anonymous poster hash: 45bc5...179
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå