Gå til innhold

Hvor mange pizza til 17 stykk?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde laget 6-7 :) Synes det er flaut om det blir for lite.. Bedre med for mye da!

Anonymous poster hash: a5a32...81a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja lag 6 stk. 4 pizza til 17 stk er altfor lite til 17 stk, selv om de er små spist og jenter,

Anonymous poster hash: f8638...a6a
Skrevet

Jeg hadde lagd minst 6 stk, og en diger bolle med blandet salat! Gjerne en salsa og rømmedressing til også :)

Skrevet

Jeg lagde 4 pizzaer når vi feira bursdagen til sønnen min. Vi var 2 barn og 16 voksne, 8 av dem menn og 8 kvinner. Det holdt akkurat☺

Skrevet

Jeg lagde 4 pizzaer når vi feira bursdagen til sønnen min. Vi var 2 barn og 16 voksne, 8 av dem menn og 8 kvinner. Det holdt akkurat☺

Det hørtes fryktelig lite ut synes jeg. Sikker på at alle gjestene ble mette?

Anonymous poster hash: a5a32...81a

• Liker 10
Skrevet

Det hørtes fryktelig lite ut synes jeg. Sikker på at alle gjestene ble mette?Anonymous poster hash: a5a32...81a

jepp☺ lager i langpanne.

Vi var 10 stk her for ei sttund sia, 4 av dem barn, da gikk det bare med 2 pizzaer. Hadde lagd 3, så måtte fryse en.

Skrevet

Det komme jo veldig ann på fyllet også da. Er det en tradisjonell "90-talls fredagpizza med kjøttdeigfyll"-pizza, eller det "supersunn-spinat og litt kalkunskine"-pizza.

Folk blir jo også veldig forskjellige mette. Noen er jo helt stappa etter 1,5 stykke, mens jeg uten problemer "trenger" minst 1/3 av en langpanne pizza for å bli mett.

Anonymous poster hash: e8c56...02f
  • Liker 2
Skrevet

Tre store hjemmelaget pizza bør holde.

Anonymous poster hash: 385ea...b5c
Skrevet

Tre store hjemmelaget pizza bør holde.

Anonymous poster hash: 385ea...b5c

Til 17 stk? Jeg spiser minst en halv stor hjemmelaget pizza alene,

• Liker 2
Skrevet

Til 17 stk? Jeg spiser minst en halv stor hjemmelaget pizza alene,

Tre er nok litt i det minste laget, men TS skriver da at gjestene ikke er særlig storspiste. 

Anonymous poster hash: 32937...799

Skrevet

Tre er nok litt i det minste laget, men TS skriver da at gjestene ikke er særlig storspiste. 

Anonymous poster hash: 32937...799

Tenker 6, det folk flest sier det. Grunner står i de andre innlegg

Skrevet

Hvis det er vanlig stekebrett størrelse, litt avhengig av fyllet riktignok (mer mat i kjøttdeig enn feks pepperoni). Men med 4 pizza så har du nok :) Kanskje litt rester også :)

Skrevet

Hvis det er vanlig stekebrett størrelse, litt avhengig av fyllet riktignok (mer mat i kjøttdeig enn feks pepperoni). Men med 4 pizza så har du nok :) Kanskje litt rester også :)

Rester, DET tviler jeg på :)

• Liker 2
Skrevet

6 hvis du tenker å lage runde pizza - Og 5 langpannepizzaer. Personlig ville jeg uansett heller laget 1-2 for mye enn å la det være for lite. 

Skrevet

Tviler sterkt på at det blir rester av 4 pizzaer til 17 personer :)

Gjest morhjertegod
Skrevet

Et lite tips! Jenter sammen, spiser alltid litt mindre en vanlig. De vil aldri være den jenta som spiser mest, som stapper innpå hehe. 

Jeg legger merke til det hver gang jeg er på jentefest. jeg har høy forbrenning og er slank, men spiser godt, jeg har alltid lyst å forsyne meg mer. Men alle de andre jentene bare småspiser, så jeg skiller meg alltid ut, men takk og lov for gammal til å bry meg.

4-5 pizzaer holder i massevis, man skal drikke og skravle også, ha en flott kveld.

Skrevet

Hvis du fyller et helt stekebrett og har godt med fyll så tror jeg at dere vil spise 4 pizza til middag. MEN man trenger nattmat også så lag 6 stk :) Det er grusomt å sitte beruset og sulten etter kl 12.

• Liker 2
Gjest Gjest_frisk
Skrevet

Jeg ville lagd 5. 4 stk gir 1/4 pizza på hver, som burde være rikelig for jenter i den alderen som ikke er storspiste. Også har du en ekstra i tilfelle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...