Gå til innhold

American Horror Story sesong 5


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som følger med??

Jeg er over meg av begeistring. Hotellet er så kult. Masse musikk fra ungdommen min, Sisters of Mercy og Siouxie and the Banshees blant annet...Og jeg er aldeles fascinert av Lady Gaga!

Anonymous poster hash: a3fb5...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett de fire andre sesongene, og ser frem til denne. Forrige sesong var en ordentlig nedtur, men har tro på denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt sesong 1 og 4

Håper de holder nivået oppe på sesong 5 også

Gleder meg iallfall til neste onsdag (det er vel da det starter?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det på Fox dere skal se? Vet ikke om det sendes der en gang.

 

I allefall så er det sendt to episoder i USA allerede:) Jeg håper jeg skal klare å vente til seriene er ferdig så jeg kan se alt på en gang! Gleder meg stort til denne sesongen!

 

Jeg likte virkelig sesong 1 og 2, ikke såå fan av sesong 3, tok seg bittelitt opp i 4 (kanskje spesielt på grunn av hintene og tilknytning til tidligere sesonger) , og nå har jeg store forventninger til 5! 



Anonymous poster hash: b1cbc...77c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

likte sesong 4 svært godt og var nysgjerrig på den nye sesongen.  har sett to episoder, men ble skuffet over hva som så langt er plottet,,, bl.a. gagas rolle. hun gjør for så vidt en grei figur, og matt bomer er et høydepunkt.

 

 



Anonymous poster hash: 7647a...602
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Også må vi ikke glemme den norske frøkna som skal være med denne sesongen! Heia Norge! Uansett så gleder jeg meg, men får ikke fulgt med ennå.

Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på Fox nå på torsdag, den 29, kl 21.55 :) Har ikke sett ferdig de 4 første sesongene enda, men har satt på serieopptak, så får sett det etterhvert :) Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...