AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/--Sverige-innforer-midlertidig-grensekontroll-8211528.html De har jo hele tiden bryskt avvist grensekontroll, nå ser det ut som de har begynt å skjønne at dette ikke kan fortsette. Spørsmålet er om de drar til Norge eller om Sverige bremser for Norge og Finland samtidig. Anonymous poster hash: fd2d6...5f6
lille pille Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg vil tro at mange som kommer til Norge, kommer gjennom Sverige. Så jeg tror det bremser for Norge også. Ellers er det veldig interessant at ting begynner å røre seg der borte, selv om jeg egentlig ikke helt vet hva grensekontrollen betyr i praksis. Noen som vet hva for konsekvenser grensekontroll har?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Det ser ut til at dette betyr at man går i en mer nazistisk retning? Eller en kombinasjon av fascisme og nazisme. Ihvertfall om man skal tro det som ble sagt for et par måneder siden om slike tiltak. Anonymous poster hash: c7818...20e 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Sverige har nå åpnet for å ta opp lån på flere milliarder (Euro) fra IMF. Dette på grunn av de økte kostnadene som resultat av immigrasjons bølgene. Noe må bli gjort, nå. Anonymous poster hash: 27ee6...919 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Sverige har nå åpnet for å ta opp lån på flere milliarder (Euro) fra IMF. Dette på grunn av de økte kostnadene som resultat av immigrasjons bølgene. Noe må bli gjort, nå. Anonymous poster hash: 27ee6...919 Klassiske løsninger fra staten. Skyv problemene over på barna. Anonymous poster hash: 8a6b8...4ad 1
Ungoliant Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Svenskene kommer aldri til å få nok. http://i.imgur.com/dA5IUA1.jpg Endret 21. oktober 2015 av Nordvesta 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå