Gå til innhold

haster! slette meldinger i facebooksamtale

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg sletter noen meldinger i chatten mellom meg og ei venninne feks (på telefonen), vil de kun bli borte fra telefonen eller vil de slettes helt? Noen jeg kjenner har lånt ipaden min og jeg glemte å ligge ut av facebooken min.. denne personen har en tendens til å snoke. Når jeg nå har slettet meldinger, vil de også være borte fra chatten på ipaden?

Anonymous poster hash: 2df14...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de blir værende hos venninna di selv om du sletter de hos deg selv.

Anonymous poster hash: ead97...587
Skrevet

Gå inn på Facebook -> kontoinnstillinger -> sikkerhet -> økter (eller enheter), og så fjerner du bare iPaden din. Da logges du ut på iPaden.

Anonymous poster hash: 8a063...8cc

• Liker 1
Skrevet

Gå inn på Facebook -> kontoinnstillinger -> sikkerhet -> økter (eller enheter), og så fjerner du bare iPaden din. Da logges du ut på iPaden.

Anonymous poster hash: 8a063...8cc

Takk gjorde dette... det stod ikke ipad der da, men fjernet alt så er jeg sikker :P

Anonymous poster hash: 2dc6d...372

Skrevet

Nei, de blir værende hos venninna di selv om du sletter de hos deg selv.

Ja det vet jeg. Men hun som har lånt ipaden har jo ikke tilgang på venninna mi sin facebook :) det jeg mente var om meldingene mine er slettet helt fra chat, eller om de vil vises på ipaden fordi jeg gikk inn via mobil å sletta meldingene

Skrevet

Ja det vet jeg. Men hun som har lånt ipaden har jo ikke tilgang på venninna mi sin facebook :) det jeg mente var om meldingene mine er slettet helt fra chat, eller om de vil vises på ipaden fordi jeg gikk inn via mobil å sletta meldingene

nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...