AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Hvis jeg sletter noen meldinger i chatten mellom meg og ei venninne feks (på telefonen), vil de kun bli borte fra telefonen eller vil de slettes helt? Noen jeg kjenner har lånt ipaden min og jeg glemte å ligge ut av facebooken min.. denne personen har en tendens til å snoke. Når jeg nå har slettet meldinger, vil de også være borte fra chatten på ipaden?Anonymous poster hash: 2df14...447
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Nei, de blir værende hos venninna di selv om du sletter de hos deg selv. Anonymous poster hash: ead97...587
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Gå inn på Facebook -> kontoinnstillinger -> sikkerhet -> økter (eller enheter), og så fjerner du bare iPaden din. Da logges du ut på iPaden. Anonymous poster hash: 8a063...8cc 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 Gå inn på Facebook -> kontoinnstillinger -> sikkerhet -> økter (eller enheter), og så fjerner du bare iPaden din. Da logges du ut på iPaden. Anonymous poster hash: 8a063...8cc Takk gjorde dette... det stod ikke ipad der da, men fjernet alt så er jeg sikker Anonymous poster hash: 2dc6d...372
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 Nei, de blir værende hos venninna di selv om du sletter de hos deg selv.Anonymous poster hash: ead97...587 Ja det vet jeg. Men hun som har lånt ipaden har jo ikke tilgang på venninna mi sin facebook det jeg mente var om meldingene mine er slettet helt fra chat, eller om de vil vises på ipaden fordi jeg gikk inn via mobil å sletta meldingeneAnonymous poster hash: 2dc6d...372
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Ja det vet jeg. Men hun som har lånt ipaden har jo ikke tilgang på venninna mi sin facebook det jeg mente var om meldingene mine er slettet helt fra chat, eller om de vil vises på ipaden fordi jeg gikk inn via mobil å sletta meldingeneAnonymous poster hash: 2dc6d...372 nei Anonymous poster hash: ead97...587
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå