Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet om man kan reservere seg mot å bli lagt til i grupper på facebook?

Det gjelder både offentlige og lukkede grupper, men jeg har altså et par "venner" som ukritisk legger meg til i allslags grupper, og jeg ønsker ikke medlemsskap i 90 % av disse... :grine:

Ja, jeg kan melde meg ut igjen, men vil slippe medlemsskap i utgangspunktet... Og ja, jeg kan blokkere disse "vennene", men det gir litt problemer på andre plan igjen... men er selvfølgelig en mulighet om ikke annet går...

Så, kan man reservere seg slik at man slipper å bli lagt til i grupper?? :vetikke:

Endret av Cel
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, tror ikke du kan reservere deg for det? Men det går jo veldig fort å melde seg ut. 

Anonymous poster hash: ae264...93d
Skrevet

Jeg blir rasende når jeg blir lagt til å i grupper uten å bli spurt. Folk som legger meg til i grupper og/eller tagger meg, uten min godkjenning, blir slettet fra vennelisten.

Tror ikke det går an å reservere seg mot dette dessverre. 

Kan ikke folk bare spørre på forhånd om lov før de legger andre til i disse gruppene? Det er da ikke så vanskelig

Anonymous poster hash: c4382...983
Skrevet (endret)

Hm, tror ikke du kan reservere deg for det? Men det går jo veldig fort å melde seg ut. 

Anonymous poster hash: ae264...93d

Jaja, klart det går fort, men om jeg ikke er innpå en dag, og noen legger meg til i grupper jeg ikke har NOEN interresse av å assosieres med, er det en dag for mye synes jeg :(:jolie:

Men men, får blokkere et par venner og melde meg ut tenker jeg :P

Endret av Cel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...