AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg har et (meget) anstrengt forhold til naboene; skyr dem som pesten og hvis jeg ser dem, blir jeg kvalm. Gubben er ikke like gæren som kjerringa, da, så han er igrunn helt OK bortsett fra at han er litt pervers. Det er en laaang historie som handler om trakassering, spionasje, frekkheter. For å si det sånn: nabodama er sprø. Ingen i nabolaget har noe til overs for henne. Men det var den korte bakgrunnshistorien. Først: jeg er ikke voldelig, og har aldri slått løs på andre. De siste mnd har jeg hyppig drømt at jeg banker opp denne nabokjerringa. Det er tydeligvis mye sinne som ligger i meg. I natt drømte jeg at jeg skøt henne med sniper rifle etter at hun var frekk. Hun døde ikke, så jeg sprengte huset hennes. Sånn skikkelig voldelige saker. Andre ganger har jeg drømt at jeg banker henne opp med slågjenstander, elle dytter henne ned trappa. Dette er selvsagt bare drømmer, men er jeg såkalt passiv aggressiv pga dette mennesket?Anonymous poster hash: 67914...2dd
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Nei, passiv aggressiv er når du er aggressiv på en passiv måte, ikke at du drømmer at du er fysisk aggressiv. Passiv aggressivitet kan for eksempel være om du himler med øynene når de går forbi, lar være å holde oppe døren for henne om hun går bak deg, etc. Anonymous poster hash: 09a01...cd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå