Tulle-Jenta Skrevet 21. oktober 2015 #1 Del Skrevet 21. oktober 2015 Er det noen som har erfaring med tre barnestoler i skoda octavia? Kan ha en beltestol, men ellers er det snakk om 1 babystol og en bakovervendt og etterhvert blir det jo to beltestoler og en bakovervendt. Hvilke tre stoler har dere fått plass til i deres Skoda Octavia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulle-Jenta Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #2 Del Skrevet 21. oktober 2015 Dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulle-Jenta Skrevet 21. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 21. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Del Skrevet 21. oktober 2015 Xen har skoda oktavia og jeg syns og huske at ble fryktelig trangt i midten med to bakovervendte. Jeg måtte av og til sitte bak når ungene var små og det var ikke behagelig, ble sittende litt på skrå ( men jeg er brei over ræva da). Lite hjelp i mitt svar altså 😄Anonymous poster hash: 426c3...90d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #5 Del Skrevet 23. oktober 2015 Det er få biler som får inn tre bilstoler i baksetet. Vi har en Skoda Superb fra 2011 og der er det ikke plass til en voksen i midten når begge bilstolene er på plass. Men den nye Superben som kommer nå skal visst være bredere, slik at tre stoler er mulig. Usikker på om de nyeste Octaviaene også har brede bakseter.Anonymous poster hash: abd6f...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå