Gå til innhold

Jeg gir opp kjærligheten!


pmbella

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få det ut en plass, og da blir det her. Jeg gir opp kjærligheten fra dags dato. Jeg skal bli en kjempe bitch!

 

Grunnen er at jeg hadde noe veldig bra på gang med en som sa han elsket meg, at jeg var jenten hans, at hjertet hans var hos meg og jeg svevde på en rosa sky. Så plutselig hørte jeg ingenting fra han. Ingen melding, ingen telefon, pålogget på facebook, ingen respons hverken her eller der. Det kom helt ut av det blå! Jeg har ikke mast, jeg har ikke sakt noe utenom en melding der jeg spurte om alt var bra. INGEN respons siden lørdag. 

 

Helt forjævlig og det gjorde/gjør så vondt, for jeg er tydligvis forelsket Jeg blir helt fucket av det og no er det nok. Fixer ikke dette greiene her så no skal jeg bli manhater, bitch og aldri mer tro på at kjærligheten vil dukke opp på ordentlig, for det var det jeg trodde når det gjaldt han her, jeg begynte å føle meg mer og mer trygg og fikk troen.

 

NEVER MORE! fuck it! Fuck kjærlighet. Peace out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar

Trist at du måtte oppleve dette. Har tidligere datet en lignende drittsekk som sa at jeg var hele hans verden - dette var en person jeg ventet et helt jævla år på. ALDRI MER!

 

Jeg vet at det gjør dritvondt akkuratt nå, og at du er sint og såret. Men fordelen her er at du nå blir mer kritisk til menn, og at det nå fra nå av blir lettere for deg å luke ut DRITT fra diamanter. 

Du skal nok finne kjærligheten igjen skal du se, men denne gangen blir du forhåpentligvis ikke lurt igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du måtte oppleve dette. Har tidligere datet en lignende drittsekk som sa at jeg var hele hans verden - dette var en person jeg ventet et helt jævla år på. ALDRI MER!

 

Jeg vet at det gjør dritvondt akkuratt nå, og at du er sint og såret. Men fordelen her er at du nå blir mer kritisk til menn, og at det nå fra nå av blir lettere for deg å luke ut DRITT fra diamanter. 

Du skal nok finne kjærligheten igjen skal du se, men denne gangen blir du forhåpentligvis ikke lurt igjen! :)

Synd at du har opplevd det samme da, og ventet ett år? shit :( Mer kritisk til menn? Jeg må holde meg LANGT unna, blir jeg først betatt så baller det bare på seg hvis det er gjensidig og jeg faller veldig for personlighet, så FAEN hvordan i all verden kan man vite? Dette var helt ute av det blå, virkelig :( helt uten forvarsel og var jo ingenting ved ham som skulle tilsi at han skulle snu så kraftig. Jeg liker ikke å være mistenksom og kristisk hvis jeg liker en person så liker jeg den personen. Nei, jeg må bare holde meg unna dem, men takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Synd at du har opplevd det samme da, og ventet ett år? shit :( Mer kritisk til menn? Jeg må holde meg LANGT unna, blir jeg først betatt så baller det bare på seg hvis det er gjensidig og jeg faller veldig for personlighet, så FAEN hvordan i all verden kan man vite? Dette var helt ute av det blå, virkelig :( helt uten forvarsel og var jo ingenting ved ham som skulle tilsi at han skulle snu så kraftig. Jeg liker ikke å være mistenksom og kristisk hvis jeg liker en person så liker jeg den personen. Nei, jeg må bare holde meg unna dem, men takk for tips :)

Ja jeg ventet dessverre nok ett år så dum som jeg var da - heldigvis har jeg lært siden da :-)

Jeg blir også veldig fort betatt og vet veldig fort når jeg møter en mann om jeg vil ha han eller ikke. Har nå brent meg så mange ganger at jeg har blitt superfeig og kritisk, noe som selvfølgelig går utover den stakkars nye fyren som jeg dater nå. Men sånn er det, det er de drittsekkene av noen jævler man møter på som ødelegger jenter som oss som er såpass tøffe og viser dem tidlig at vi vil dette. Hva som er så forbanna skremmende ved dette har jeg aldri skjønt. Jeg faller som oftest selv for menn som viser følelser tidlig, for da viser de personligheten sin.

 

Stor klem til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvor fed up du er nå, men det der er du ikke den eneste som har blitt utsatt for og om du er uheldig så kommer det til å skje igjen. Typisk manneting å si / gjøre, desverre.
Det fine med det er at da blir man hvertfall kvitt røkla, for sånne menn er ikke noe gifteemne uansett!



Anonymous poster hash: 58f4d...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ventet dessverre nok ett år så dum som jeg var da - heldigvis har jeg lært siden da :-)

Jeg blir også veldig fort betatt og vet veldig fort når jeg møter en mann om jeg vil ha han eller ikke. Har nå brent meg så mange ganger at jeg har blitt superfeig og kritisk, noe som selvfølgelig går utover den stakkars nye fyren som jeg dater nå. Men sånn er det, det er de drittsekkene av noen jævler man møter på som ødelegger jenter som oss som er såpass tøffe og viser dem tidlig at vi vil dette. Hva som er så forbanna skremmende ved dette har jeg aldri skjønt. Jeg faller som oftest selv for menn som viser følelser tidlig, for da viser de personligheten sin.

 

Stor klem til deg <3

Ja, skjønner hva du mener :) Jeg er egentlig allerede veldig tilbakeholden er ikke den som tar mest initiativ og jeg holder endel tilbake, MEN når han her turde å vise følelse osv, så føler jeg at jeg da kan slippe meg litt mer løs også og når man har komt til dèt punktet så kan jo allting skje, man kan jo ALDRI vite tydligvis :( Det er jo litt sykt egentlig, han sa han skulle ringe meg tidlig søndag morgen og gledet seg til å komme hjem til meg, ingenting skjedde og har fremdeles ikke hørt fra han. DET ER SÅ RART, fatter det bare ikke. Håper det vil gå bra med deg og han du dater no da :), tøft av deg at du ikke "gir opp" for det er søren meg helt grusom når man blir forelsket og alt bare er POFF ferdig uten å få vite hva som egentlig har skjedd..Klem tilbake <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Skjønner hvor fed up du er nå, men det der er du ikke den eneste som har blitt utsatt for og om du er uheldig så kommer det til å skje igjen. Typisk manneting å si / gjøre, desverre.

Det fine med det er at da blir man hvertfall kvitt røkla, for sånne menn er ikke noe gifteemne uansett!

Anonymous poster hash: 58f4d...e97

 

Skal ikke skje igjen, for jeg skal holde meg på trygg avstand og det er langt F vekke fra de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Trist at mannehat har blitt såpass legitimt.

Nå er det vel også sånn at det er mange menn som legger opp til det selv ved å være så forbanna drittunger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det synd?

Trist å at grupper blir hatet.

 

 

Nå er det vel også sånn at det er mange menn som legger opp til det selv ved å være så forbanna drittunger!

Ingen er perfekte.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde nøyaktig det samme for en del år siden. Alt var fint og flott, og så, plutselig, helt stille. Ble sittende igjen med en del spørsmål som jeg aldri fikk svar på, annet enn det jeg selv fant ut av etter å ha tenkt igjennom ting etter hvert som jeg ble eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PseudonymBruker

NEVER MORE! fuck it! Fuck kjærlighet. Peace out.

 

Det der tror du ikke på selv engang  :laugh:  Men jeg skjønner at det er godt å få ut litt steam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Typisk manneting å si / gjøre, desverre.

 

Kvinner gjør det også hele tiden. Opplevd det mange ganger.

Anonymous poster hash: 8eed2...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner gjør det også hele tiden. Opplevd det mange ganger. Anonymous poster hash: 8eed2...c80

Der kom det en mann som bare MÅTTE poengtere at kvinner også gjør det. Jepp. Skjer i hver tråd.

Anonymous poster hash: 75d67...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det dessverre. Har opplevd lignende mer enn en gang. Og man er sint, lei seg og frustrert og misliker menn en kort stund. Men så reiser man seg opp igjen og prøver igjen. Og takk og pris for det. Jeg var singel i 7 år, og møtte bare den ene etter den andre som løy og såret. Men nå har jeg møtt en helt fantastisk mann som jeg er så lykkelig med. Og de finnes der ute de og.



Anonymous poster hash: 889c4...047
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Sånn er det dessverre. Har opplevd lignende mer enn en gang. Og man er sint, lei seg og frustrert og misliker menn en kort stund. Men så reiser man seg opp igjen og prøver igjen. Og takk og pris for det. Jeg var singel i 7 år, og møtte bare den ene etter den andre som løy og såret. Men nå har jeg møtt en helt fantastisk mann som jeg er så lykkelig med. Og de finnes der ute de og.

Anonymous poster hash: 889c4...047

 

Sånne som deg gir meg troen på kjærligheten vertfall :)

Kunne like gjerne skrevet dette innlegget selv (HI altså) så å lese svaret ditt gjorde meg litt mer håpefull...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full forståelse for ditt mannehat nå. Har selv vært der. Og det ganske nylig. Dette er en så feig handling at du skal være glad du slapp mer tid med denne fyren uten ryggrad og samvittighet. Ubrukelig fjott av en fyr.

Anonymous poster hash: 38166...b10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full forståelse for ditt mannehat nå. Har selv vært der. Og det ganske nylig. Dette er en så feig handling at du skal være glad du slapp mer tid med denne fyren uten ryggrad og samvittighet. Ubrukelig fjott av en fyr.

Anonymous poster hash: 38166...b10

Signerer denne !!

Menn som dette trenger du ikke i livet ditt, prøv å vær glad du slapp mere !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det en mann som bare MÅTTE poengtere at kvinner også gjør det. Jepp. Skjer i hver tråd.

Anonymous poster hash: 75d67...9a7

 

Selvfølgelig. Når noen påstår at noe (negativt) er typisk menn (eller typisk kvinner, typisk polakker, typisk eldre eller typisk folk med rødt hår), mens det egentlig er en helt universell greie, er det rimelig å påpeke det. Tar heller en liten avsporing enn å la fordomsfulle kommentarer ligge. Mannshat er ikke noe mer legetimt enn kvinnehat eller afrikanerhat.

Endret av Okapi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...