Gå til innhold

Han hadde kjæreste..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte han gjennom fellesvenn på fest. Hadde ingen anelse om at han hadde kjæreste, bare mistanke. Han ble med meg hjem, og vi hadde det hyggelig men hadde ikke sex på grunn av mistanken. Han sa flere ganger gjennom natta at han ikke hadde. Fikk melding neste dag av ei venninne at han faktisk hadde kjæreste i utlandet. Nå sitter jeg her med dårlig samvittighet. Hva gjør jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor kjæresten i utlandet? Kjenner du vedkommende? du kan jo kanskje finne henne på face og fortelle at han har prøvd seg på deg. Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet i hvert fall. Det er jo ikke din feil.

• Liker 1
Skrevet

om kjæresten bor i utlandet så er det ikke utroskap.

Anonymous poster hash: 16f59...d28
  • Liker 1
Skrevet

Du hadde jo ikke sex med han så ikke noe å ha dårlig samvittighet for.
Problemet ligger hos fyren som er så ulojal mot dama si at han går rundt å nekter på at han har kjæreste.

Eventuelt kan det jo hende at det faktisk er slutt, men at din venninde ikke har fått det med seg.

Nå vet du iallefall at du skal holde deg unna han :)

Anonymous poster hash: a9ca7...801
  • Liker 1
Skrevet

All kreds til deg som faktisk ikke hadde sex med han når du kun hadde en misstanke  :blomst:

Jeg hadde funnet ut hvem kjæresten var og fortalt hun hvilken dust hun er sammen med.

• Liker 7
Skrevet

Kjæresten er ikke fra Norge engang. De ble kjent i utlandet, og har hatt en slik "long distance relationship".
Vi var jo intime selvom vi ikke hadde sex.. Aner ikke hvem hun er i det hele tatt egentlig

Skrevet

Drit nå i henne da. Ikke din sak om han velger å være utro om du hadde lyst på ham vel.

Anonymous poster hash: 4b28f...971

• Liker 1
Skrevet

Har selv hatt sex med noen som viste seg og ikke være hundre prosent singel. Føles ikke noe bra. Du får bare trøste deg med at du ikke har gjort noe galt. Du får bare drite i han egentlig, og om du ser han igjen så kan du jo si hva du mener om det. Så fremt du er sikker på at de er sammen da. Kan jo være venninnen din som tar feil, eller sitter med utdatert info.

Anonymous poster hash: 2267c...0b1

• Liker 1
Skrevet

Han har dame, det har blitt bekreftet av felles vennen vår også selvom forholdet deres er "komplisert"..

Skrevet

Jeg hadde holdt meg unna. Hadde han prøvd seg igjen, skulle han fått passet påskrevet siden han løy meg rett opp i ansiktet.

Anonymous poster hash: 1518b...993
  • Liker 2
Skrevet

Har hatt sex med ei dame som viste seg å ha kjæreste. Var relativt kleint da jeg tilfeldig traff på kjæresten uken etterpå..

Det var ikke lenge de forble sammen etter det, og selv om det ikke var min feil så er det jo ikke verdens beste følelse.

I bunn og grunn er det bare å konkludere med at dette er en person man ikke deler et moralsk ståsted med, og gå videre i livet. Om det er riktig å si ifra til den som blir bedratt får nesten være opp til hvilke etiske prinsipper den enkelte måtte vektlegge

• Liker 3
Gjest daisydaisy
Skrevet

Hvorfor valgte du å ta han med hjem selv om du hadde en mistanke? Bare lurer. 

Skrevet

Be han om å dra til helvette, gå vidre og fortsett med livet ditt :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...