Gå til innhold

Flau lyd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uff dere vet sånn lyd som noe ganger kommer når man har sex? Sånn når luft liksom samler seg i skjeden, også kommer det brått ut om man reiser seg litt brått? Høres ut som en promp? Syyykt flaut! Det skjedde sist gang jeg hadde sex. Han lo litt av det og så bare fortsatte vi. Jeg turte ikke si noe om det, men tenk om han trodde jeg faktisk prompet da! Kan liksom ikke komme nå og bare " du vet den lyden sist gang..?". Men blir så flau av å tenke på det haha. Er dette noe gutter er kjente med at det kan skje egentlig? Vet de hva det er?

Anonymous poster hash: a49fc...462

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle som har hatt sex en stund vet at dette kan skje. Null stress, og så fremt du ikke knuller femtenåringer så er det ingen som vil tenke at du prompa. 

• Liker 5
Skrevet

Såå ikke noen vits å nevne det? Jeg høres sikkert fryktelig fjortis ut, men er oppriktig bekymret. Har har nok erfaring, men er kanskje ikke så fryktelig smart. Kan jo hende han ikke husker det en gang.

Skrevet

Pussyfart er da helt normalt! Han lo jo bare av det, virker ikke som han brydde seg spesielt mye :)

Enig med kisskissbangbang! Er man voksen og har hatt litt sex så vet man hva dette kommer av og tar ikke på vei over dy

• Liker 1
Skrevet

Det er helt normalt og det bør han være klar over, med mindre han er svært uerfaren.

Det hender stadig vekk med meg, og det er ingen av oss som bryr oss noe om det. Tenker ikke på det engang.

Anonymous poster hash: 441fe...72a
  • Liker 1
Skrevet

Tror de fleste gutter veit at det kan skje! Det skjer pga luft i vagina som er helt normalt når man tøyer skjedeinngangen slik man gjør når man har sex.

Det er sånt som skjer under sex av og til og burde ikke være flaut siden det er så vanlig!
Men det er jo litt flaut og kleint og morsomt , så lov å le litt og fortsette, men personlig pleier jeg bare å ignorere det for å ikke drepe øyeblikket, og alle mine voksne partnere har også bare ignorert det. (Var sånt vi lo av når jeg var 16-21 år) 

Så ikke noe å tenke på ts! :)

Anonymous poster hash: c08b2...0c7
Skrevet

Så glad jeg fant denne tråden. Dette skjedde meg for et halvt år siden, jeg har ikke tort å ha sex etter det. Bare jeg tenker på sex så husker jeg tilbake på den lyden og vil bare grave meg ned. Aldri hørt om det før. Unnskyld avsporing, men ville bare takke for at folk har svart her :)

Anonymous poster hash: afbda...ae4
Gjest supernova_87
Skrevet

Fittefis er et vanlig fenomen, og jeg regner med at de fleste gutter vet hva det er. 

:fnise: Men fy flate det er en ekkel lyd! 

Skrevet

Ja, okey. Slapper litt mer av nå. Men han sa liksom "oi!" Før han lo også, som om han ble litt overrasket. Var bare også litt nysgjerrig på om dette var noe gutter faktisk visste om. Vi er begge over tjue altså, så ikke uerfarne akkurat.

Skrevet

Men når dere sier at dette er helt vanlig, mener dere under selve sexen da? Imens han er inne i deg? Eller når som helst? For dette skjedde i det jeg reiste meg opp fra sengen liksom. Det var derfor jeg ble ekstra satt ut.

Skrevet

Ei jeg kjenner satt og pressa ut luft i skoletimene. "Hør, hør nå...! Jeg fiser med fitta." Helt sprengt, har aldri ledd så høyt noen gang. faen så kul dame.

Anonymous poster hash: 6936f...76a

• Liker 2
Skrevet

Ei jeg kjenner satt og pressa ut luft i skoletimene. "Hør, hør nå...! Jeg fiser med fitta." Helt sprengt, har aldri ledd så høyt noen gang. faen så kul dame.Anonymous poster hash: 6936f...76a

Kvalmt.....

Anonymous poster hash: 9c02b...0d9

• Liker 3
Skrevet

Men når dere sier at dette er helt vanlig, mener dere under selve sexen da? Imens han er inne i deg? Eller når som helst? For dette skjedde i det jeg reiste meg opp fra sengen liksom. Det var derfor jeg ble ekstra satt ut.

Ja. Det presses jo luft inn når dere har sex. Dersom luften ikke presses ut igjen under sex, vil den komme ut etterpå, feks når du reiser deg.

• Liker 1
Skrevet

Det hender jeg erter en jente om det skjer. Jeg blir stiv i ansiktet og sier: Alvorlig talt, promper du under sex? Det hender noen kjøper den og blir svett og prøver å forklare, da er det veldig gøy åg bryte ut i latter "gotcha!". Men nei, ALLE menn som har tilgang på sex kjenner til dette fenomenet. Jo villere sex, jo større sjanse for at det skjer. Samme hvis du penetrerer fort og tidlig.

Skrevet

Det hender jeg erter en jente om det skjer. Jeg blir stiv i ansiktet og sier: Alvorlig talt, promper du under sex? Det hender noen kjøper den og blir svett og prøver å forklare, da er det veldig gøy åg bryte ut i latter "gotcha!". Men nei, ALLE menn som har tilgang på sex kjenner til dette fenomenet. Jo villere sex, jo større sjanse for at det skjer. Samme hvis du penetrerer fort og tidlig.

Damn, you mean

Anonymous poster hash: c08b2...0c7

Skrevet

Jeg fittefiser heletiden når jeg har sex med kjæresten min, siden vi har veldig hard sex. Jeg blir ikke flau og min kjære bryr seg ikke, men jeg skjønner hvordan du har det og vil derfor dele en helt grusom opplevelse hahah

For noen år siden hadde jeg ONS med en fyr jeg kjente litt fra før, og på festen drakk jeg så mye at jeg ikke husker hvordan jeg kom med hjem til han en gang... Vel, det eneste jeg husker fra den kvelden var faktisk fittefisen min😂 Jeg husker at han tok meg i doggy også fittefes jeg så høyt at vi begge ble helt paffe og han bare stoppet helt opp... Fisen hørtes ut som et brøl som kom ut fra jungelen....

Det var min første opplevelse med fittefis og kanskje den største fittefisen jeg noensinne vil komme til å ha

Jeg overlevde, det vil du også - selv om jeg får frysninger helt inn til ryggmargen når jeg tenker tilbake på den kvelden..

Anonymous poster hash: a972c...bb9

Skrevet

Ei jeg kjenner satt og pressa ut luft i skoletimene. "Hør, hør nå...! Jeg fiser med fitta." Helt sprengt, har aldri ledd så høyt noen gang. faen så kul dame.

Anonymous poster hash: 6936f...76a

Hahaha, hun hadde sikkert ei diger høne.. :fnise:

Anonymous poster hash: 48242...89b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...