palamina Skrevet 22. oktober 2015 #22 Skrevet 22. oktober 2015 Godt det finnes noen av dere og. Jeg har fått tilbakemelding på at damer har sagt nei til å treffes igjen fordi jeg ikke tok initiativ til å få dem til sengs første kvelden Det var noen spesielle damer. Regner med du flørter og viser interesse selv om du ikke prøver å få dem til sengs?
palamina Skrevet 22. oktober 2015 #23 Skrevet 22. oktober 2015 kan man egentlig få en god start på et forhold, enten som venner eller noe mer, om man starter som en "one night stand"?Anonymous poster hash: 82f5c...168 Det kommer helt an på menneskene som er involvert. Det kan ende i et positivt forhold, selv om folk flest mener en ons er kroken på døra for seriøse hensikter. Det ligger jo i begrepet. Jeg skjønner ikke spørsmålet. En ONS er nettopp det en ONE night stand. Man møtes, drar sammen hjem til en av dere, knuller, og tar farvel, ser ikke hverandre igjen. Mange vet ikke egang navnene til hverandre. Møtes man igjen og fortsetter knullingen, og til og med ender opp i et forhold, ja da var ikke første møtet en one night stand...... Anonymous poster hash: d39a2...1a8 Hentet fra wikipedia: "A one-night stand is a single sexual encounter without an expectation of further relations between sexual participants. It is noted that the circumstances which lead to such an encounter do not necessarily preclude a later relationship. Et bekjentskap som begynner med et seksuelt møte uten forventninger om noe mer (pr def ons) utelukker ikke et forhold lenger frem i tid. Jeg har vært gift med min siste ons i mange år. Det endrer ikke at vårt første møte var en ons. Sex uten forventninger.
guttemann Skrevet 22. oktober 2015 #25 Skrevet 22. oktober 2015 Det var noen spesielle damer. Regner med du flørter og viser interesse selv om du ikke prøver å få dem til sengs?Det er jo ikke så godt å bedømme egen oppførsel eller handlinger. Men i et par tilfeller mener jeg det ihvertfall har vært klart fra begges side at det er interesse, også med en halvveis avtale om å møtes igjen, uten at en konkret dag er bestemt. Men når jeg følger opp - ingenting. Men dette kan jo sikkert ha hatt mange årsaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå