AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg tenner på damer som er typisk drømmemamma. Jeg elsker snille, omsorgsfulle, greie, kosete damer som duller litt med meg, på en positiv måte. Tror det er litt sånn at når menn vil finne ei å gifte seg med, så ser de etter ei som har samme egenskskaper som ei god mor. Jeg har lyst å tørre å være sårbar, vise følelser, bli pusket å strøket i håret/ryggen. At hun kan være støttende og vise masse omsorg likssom. Har levd en litt tøff barndom uten å utdype så mye, så dette er veldig viktig for meg. For meg må gjerne dama være 10 år+ eldre enn meg, fordi jeg da vet at hun sannsynligvis har mange av disse egenskapene.Anonymous poster hash: fc507...232 2
Gjest supernova_87 Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Det er nok ikke særlig vanlig, men er vel ikke spesielt unormalt heller. Om det funker for deg ...
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Tror nok det er mer normalt enn man tror, det er bare tabu for menn å si det for de skal liksom være så tøffe hele tiden. Du sier du har hatt en tøff oppvekst, var dette var pga. at din mor var en dårlig mor? Pass i så fall på at det du leter etter er en omsorgsfull partner, ikke en ny mamma. Anonymous poster hash: 2332c...2ce
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg tenner på damer som er typisk drømmemamma. Jeg elsker snille, omsorgsfulle, greie, kosete damer som duller litt med meg, på en positiv måte. Tror det er litt sånn at når menn vil finne ei å gifte seg med, så ser de etter ei som har samme egenskskaper som ei god mor. Jeg har lyst å tørre å være sårbar, vise følelser, bli pusket å strøket i håret/ryggen. At hun kan være støttende og vise masse omsorg likssom. Har levd en litt tøff barndom uten å utdype så mye, så dette er veldig viktig for meg. For meg må gjerne dama være 10 år+ eldre enn meg, fordi jeg da vet at hun sannsynligvis har mange av disse egenskapene. Anonymous poster hash: fc507...232 Alder og personlighet har ikke korrelasjon. Det går an å være en omsorgsfull 20-årig kvinne, og en ikke-omsorgsfull 40-årig kvinne.. Anonymous poster hash: 62636...714 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Tror nok det er mer normalt enn man tror, det er bare tabu for menn å si det for de skal liksom være så tøffe hele tiden. Du sier du har hatt en tøff oppvekst, var dette var pga. at din mor var en dårlig mor? Pass i så fall på at det du leter etter er en omsorgsfull partner, ikke en ny mamma.Anonymous poster hash: 2332c...2ce Ja var pga omsorgssvikt hjemme og div. Endte med at jeg selv havnet i feil milijø, og havnet i mye slosskamper, og feile folk. Har aldri brukt dop, men drakk ganske mye. Folk ser nok på meg som en macho og barsk fyr, men egentlig er jeg veldig sårbar person, som bare vil ha kjærlighet og noen som forstår meg. Har tatt utannelse og har bra jobb osv. Men føler meg litt malplassert blant disse siden mange av de har hatt en god oppvekst og ikke skjønner hvor jeg kommer fra. Later som jeg har det bra for de rundt meg, men inni meg tranger jeg omsorg og en kosete snill kjæreste. Har blitt knivstukket også, noe som har gitt meg litt angst. Men dette er noe som heller ikke vises. De ser nok en litt røff mann med litt tatoveringer som er snill og behandler de rundt seg med respekt. Søker ikke ei ny mor, men ei dame som har egenskapene til ei som jeg ser på som drømmemamma.Anonymous poster hash: fc507...232
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Alder og personlighet har ikke korrelasjon. Det går an å være en omsorgsfull 20-årig kvinne, og en ikke-omsorgsfull 40-årig kvinne..Anonymous poster hash: 62636...714 Jo sant det. Bare tenker i hodet mitt at om hun er eldre har hun kanskje mere forståelse? Men hadde jeg funnet ei yngre dame med disse kvalitetene, hadde jeg nok vært fornøyd med det også.Anonymous poster hash: fc507...232 1
Ulla Ullsokk Skrevet 21. oktober 2015 #7 Skrevet 21. oktober 2015 Det er ikke unormalt og du finner det helt sikkert! Bare du har litt å gi tilbake, det må gå begge veier. Men det har du nok 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #8 Skrevet 21. oktober 2015 Det virker på meg som om du egentlig er på jakt etter en ny mamma? Anonymous poster hash: 6ce5a...61e 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #9 Skrevet 21. oktober 2015 Tror ikke dette er så uvanlig. Jeg er 37 år og har 2 barn, min ex var sånn som deg. Han falt nok for at jeg var så snill, omsorgsfull, stelte for han, og det at jeg var en god mor til barna mine. Han var 5 år yngre enn meg. Men finner du en sånn dame, så husk og gi tilbake og. Steller hun ofte for deg, så gjør noe tilbake, og er hun syk så stell for henne. Anonymous poster hash: b7d80...005 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #10 Skrevet 21. oktober 2015 Det er ikke unormalt og du finner det helt sikkert! Bare du har litt å gi tilbake, det må gå begge veier. Men det har du nok Ja sattser på at jeg finner henne. Man må gi tilbake også ja.Anonymous poster hash: fc507...232
Razor1976 Skrevet 21. oktober 2015 #11 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg syns det høres ut som en drømmedame og at som man kan man være likedan tilbake. Ikke noe galt med det :-)
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #12 Skrevet 21. oktober 2015 Ja, det er normalt Anonymous poster hash: f587d...65b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå