Gjest Uhumskheter Skrevet 20. oktober 2015 #21 Skrevet 20. oktober 2015 Det kommer an på hva de må reddes fra og hvilken av ungene det er mest realistisk at jeg kan få reddet. Men nå har ikke jeg barn, eller reddet noen. Så aner ikke.
Rosalie Skrevet 20. oktober 2015 #22 Skrevet 20. oktober 2015 I en slik situasjon tror jeg faktisk ikke at man vil vite hvilket valg man vil ta. Når begge barna er så små vil all logikk tilsi at man ikke vil kunne velge, det vil være instinktet som til syvende og sist tar avgjørelsen i det sekundet valget må tas.
Haru Skrevet 21. oktober 2015 #23 Skrevet 21. oktober 2015 (endret) Jeg kan ikke snakke om slike ting uten at jeg selv har opplevd slike situasjoner, og personlig synes jeg ikke det er en god egenskap å la seg gjøre slikt. Jeg synes det er lite ydmykt. Jeg vet ikke hva jeg ville gjort, jeg har aldri vært i en slik situasjon så jeg kan ikke svare på det Endret 21. oktober 2015 av Haru
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2015 #24 Skrevet 22. oktober 2015 Hei Mats15:) lurer på hvor det ble av den andre tråden.. Tror du de har slettet den? Anonymous poster hash: 01528...d79
Gjest The damned Skrevet 22. oktober 2015 #25 Skrevet 22. oktober 2015 Det blir helt umulig å svare på noe sånt. Man kan jo skrive et eller annet,men de fleste ønsker vel å redde begge to. Det er mange ting som spiller inn,og tror du virkelig at hvis huset ditt brenner så har tid til å stå der å vurdere. Det kan jo være så enkelt at man ikke klarer å redde begge to. For eksempel kan gangen som fører til 3-åringens rom være dekket av flammer mens 1-åringen er hos deg. Da tar man jo med seg 1-åringen ut og håper at det skal gå an å redde den andre på en annen måte. Like jævlig er det jo uansett.
Rosalie Skrevet 22. oktober 2015 #26 Skrevet 22. oktober 2015 Hei Mats15:) lurer på hvor det ble av den andre tråden.. Tror du de har slettet den?Anonymous poster hash: 01528...d79 Den er nok inne til moderering. Da vil den være usynlig frem til den er ferdigmoderert. Noe som fort tar litt tid for slike tråder, da modereringen vil være vanskelig og moderator ofte må konferere med andre moderatorer.
Gjest Mats Skrevet 22. oktober 2015 #27 Skrevet 22. oktober 2015 Hei Mats15:) lurer på hvor det ble av den andre tråden.. Tror du de har slettet den? Anonymous poster hash: 01528...d79 Det var jo mange som angrep og skrev stygt til ts. Ikke rart den ble stengt og må ryddes i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå