Gå til innhold

Seksuelt overgrep eller ei?

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et par uker siden var jeg på fest og så dum som jeg var lot jeg en kompis av meg skjenke meg. Jeg husker at jeg var trøtt og la meg i en sofa så kom kompisen bort og vi begynte å kysse litt. Mer husker jeg egentlig ikke, men dagen etterpå fikk jeg vite at han både var nedi buksa på meg og under toppen. Fikk også høre fra de som fikk han vekk fra meg at jeg visstnok sov mens han holdt på.

Har ingen planer om å ta det videre, men er litt satt ut av det hele. Blir det regnet som seksuelt overgrep? 

Anonymous poster hash: 58004...9e1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: fb96c...476

• Liker 4
Skrevet

Seksuelle handlinger mot en person som er ute av stand til å samtykke er overgrep, ja.

• Liker 3
Skrevet

Nei. I en evt rettsak kan tiltalte forklare seg med at han kun sjekket stoffkvaliteten på buksa og toppen.

Anonymous poster hash: 1b0de...d5f
Skrevet

Nei. I en evt rettsak kan tiltalte forklare seg med at han kun sjekket stoffkvaliteten på buksa og toppen. Anonymous poster hash: 1b0de...d5f

Jeg kan slå deg ned på gaten og forklare det med at jeg bare prøvde å drepe den giftige edderkoppen på kinnet dit, men det er fortsatt uprovosert vold. Og dette er fortsatt et overgrep.
  • Liker 4
Skrevet

Ja, det er et overgrep, men på den annen side er det dumt av deg å drikke deg snydens full. Nå har du fohåpentligvis lært noe.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er et overgrep, men på den annen side er det dumt av deg å drikke deg snydens full. Nå har du fohåpentligvis lært noe.

Har garantert lært noe. 

Anonymous poster hash: 58004...9e1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...