Gå til innhold

Dater eldre mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere sex?

Jeg ville nok bare spurt rett ut, bortsett fra at jeg er mann selv og vet at om jeg skal gjøre en kvinne mer interresert så må jeg la hun spørre.... 

Ja vi har sex, åssen det ? Er nysgjerrig :-) Jeg kan selvfølgelig spørre han rett ut, men vil heller ikke skremme han når vi har datet hverandre så kort tid.

Anonymous poster hash: 3430f...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har til nå hatt 6 dater med en mann som er noe eldre enn meg. Jeg er 31 og han er 40. Lurer derfor på om menn i den alderen er noe mer modne av seg på "dating" enn andre. Dvs. Kan jeg anse oss som "eksklusive" når vi har brukt så mye tid sammen? Han sier at han ikke er en player, samtidig som han ser mye yngre ut - så man vet jo ikke

Hva tenker dere og hva er deres erfaringer?

Anonymous poster hash: 3430f...a6c

Har deitet en på 37 og nei. De trenger ikke være mer voksne enn andre og de kan og få noja av tanken på seriøst forhold. Er nå med en som er yngre enn meg og han er langt mer voksen og seriøs.. så alder har null å si her

Skrevet

Nå er det viktig å ikke genereralisere for mye,men de mest umodne mannfolk jeg har møtt er de på 40++. (Er selv 34).De som prøver å innbille seg selv at de er 25 igjen,og at de kan rote rundt.I realiteten handler det nok om en 40årskrise,for de skal hele tiden ha bekreftelser på at de ikke er så gamle,at de holder seg bra osv....Blir litt som damer på 45 som skal overbevise alle om at de er "hottere enn noensinne". Det blir selvbedrag i de fleste tilfeller.

Nå dater jeg bare folk på egen alder eller litt yngre.

Anonymous poster hash: 245cc...3aa

Dette er min erfaring også, og jeg tror ikke du kan regne med noe ekslusivitet før det blir tatt opp på en direkte og voksen måte.

Datet en i 40 åra og til tross for at han hadde snakket om hvor vi kunne flytte, delt masse om familien sin, og masse sweettalk om hvor spesiell jeg var etter xx antall samleier og dates, så var vi fremdeles ikke eksklusive etter 5 mnd.

Mannen fant jeg senere ut at hadde psykologiske og emosjonelle tilknytningsproblemer pga barndom og at han var ute å drakk med yngre kvinner ukentlig (også når han og jeg datet)

Anonymous poster hash: 319a4...8ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...