Gå til innhold

Dater eldre mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til nå hatt 6 dater med en mann som er noe eldre enn meg. Jeg er 31 og han er 40. Lurer derfor på om menn i den alderen er noe mer modne av seg på "dating" enn andre. Dvs. Kan jeg anse oss som "eksklusive" når vi har brukt så mye tid sammen? Han sier at han ikke er en player, samtidig som han ser mye yngre ut - så man vet jo ikke

Hva tenker dere og hva er deres erfaringer?

Anonymous poster hash: 3430f...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det sånn at menn er veldig forskjellig uansett alder. Så det finnes ingen fasit svar. Du må nesten bare prate med mannen.

Anonymous poster hash: 71406...e8e
  • Liker 6
Skrevet

Jeg har til nå hatt 6 dater med en mann som er noe eldre enn meg. Jeg er 31 og han er 40. Lurer derfor på om menn i den alderen er noe mer modne av seg på "dating" enn andre. Dvs. Kan jeg anse oss som "eksklusive" når vi har brukt så mye tid sammen? Han sier at han ikke er en player, samtidig som han ser mye yngre ut - så man vet jo ikke

Hva tenker dere og hva er deres erfaringer?

Nå er det viktig å ikke genereralisere for mye,men de mest umodne mannfolk jeg har møtt er de på 40++. (Er selv 34).De som prøver å innbille seg selv at de er 25 igjen,og at de kan rote rundt.I realiteten handler det nok om en 40årskrise,for de skal hele tiden ha bekreftelser på at de ikke er så gamle,at de holder seg bra osv....Blir litt som damer på 45 som skal overbevise alle om at de er "hottere enn noensinne". Det blir selvbedrag i de fleste tilfeller.

Nå dater jeg bare folk på egen alder eller litt yngre.

Anonymous poster hash: 245cc...3aa

• Liker 2
Gjest nicecar
Skrevet

Jeg datet en mann på 43 en gang, var den største drittsekken jeg noen gang har møtt på dessverre. Selvom jeg også tenkte som deg : at jo eldre jo mer voksen i hodet. Viste seg å ikke være tilfellet dessverre. Mulig jeg var veldig uheldig og skjærer alle under en kam nå, men dette er erfaringen jeg har.

Skrevet

Noen flere som har noen erfaringer de vil dele :) ?

Skrevet

De mennene over 40 som jeg har datet, var de største drittsekkene. Playere. Narsist. Ene "glemte" å fortelle meg om kona si.

Anonymous poster hash: 8c704...122

Skrevet

Alder er på ingen måte noe man kan legge til grunn for å avgjøre om en person er voksen.Du kan finne enn på 20 som er mer voksen enn en på 45.Det har med personlighet å gjøre.Du må nesten bare ta tiden til hjelp,bli bedre kjent med han og se hva som skjer.

Jeg har selv vært borti kategorien av menn som er 40+ og bor på datingsider år etter år.De er alt annet enn voksne,og er der mest for å booste egoet sitt.Hvis han er av den typen merker du det nok ganske fort.

• Liker 1
Skrevet

Jeg datet en fyr på 37, jeg er 27. Innbilte meg også at han måtte jo være mer moden enn mine jevnaldrende osv. Så feil kan man ta :) han er den mest umodne mannen jeg har møtt i mitt liv! Jeg har datet yngre menn på 23-25 også og de var mye mer voksne på nesten alle områder i livet enn han her. Han har vel profil på ca alle datingsider og apper og er det jeg kaller en Tinder - spiller, en som er ute etter å legge ned flest mulig damer. Det er jo bare disse mennene det blir trist for når de er 60 og har pult alle kvinnfolka som finnes og de sitter der alene :P

Anonymous poster hash: 29fc5...6ac

• Liker 1
Skrevet

Jøss, her var det da mange som hadde dårlige erfaringer med voksne menn =/

Gjest Overrasket
Skrevet

Jøss, her var det da mange som hadde dårlige erfaringer med voksne menn =/

Tydeligivs. Her gjelder det å ikke bli en dag over 34!  :laugh:

Skrevet

Det er store forskjeller på menn i 40-åra (som i andre aldere).Dessverre vil jeg si at menn i den alderen som retter seg inn mot såpass mye yngre damer ikke akkurat er de jeg ville stolt mest på... Men det er som sagt store forskjeller på folk. Men mannfolk i 40 åra som er ute etter kvinner fra 25-35 (og de finnes det mange av!) ville jeg ikke stolt på et sekund! Spesielt ikke om de er relativt nysingle i tillegg. 40-års krisa er faktisk ikke oppskrytt....

Anonymous poster hash: 70ab9...20a
Skrevet

Ah, nysingle menn i 35-45 års alderen... Styr unna, de skal ha full pakke både her og der.

Anonymous poster hash: bfd43...d17
Skrevet

Jeg var 22, han 31. Han er skilt og har barn. Vi er i dag gift, og han er den mest modne og flotteste mannen jeg har møtt.

Så alle er foskjellig. :)

Anonymous poster hash: 5a501...482

Skrevet

Et eksempel: På farmen er det to eldre menn, og resten er unge. Hvem av disse oppfører seg mest voksent og reflektert?? De to eldre oppfører seg som steinaldermenn, skaper masse konflikter, drama, saboterer ukesoppdrag osv osv. Unge menn i dag er mye mere opplyste, utdannet, bedre moral osv enn eldre menn. De som mobber mest og oppfører seg som drittsekker er folk på 35+ og oppover. Gamle folk i Norge i dag er rasister og livredd nye kulturer. Folk over 40 i dag kommer fra en rølpe-generasjon desverre. Hadde de bare vært bedre rollemodeller for de flotte barna sine. Men nei da..

Anonymous poster hash: 0f882...925

Skrevet

Jeg var 22, han 31. Han er skilt og har barn. Vi er i dag gift, og han er den mest modne og flotteste mannen jeg har møtt.

Så alle er foskjellig. :)

Anonymous poster hash: 5a501...482

Så all håp er ikke ute for oss likevel ? :)

Skrevet

Finnes playere overalt, men han har jo ikke vist noen trekk som skulle fortelle deg at han er det. Jenter kan også være playere og det er sikkert noen av de her på KG.

Om han sier at han er ekslusiv med deg så må du ta han på det ordet og stole på han.

Skrevet

Da jeg var 30 datet jeg en mann på 41 og han var superseriøs og kjempefin. Vi ble sammen og giftet oss og fikk barn sammen og han var en kjernekar hele tiden. Ikke noe player eller noe tull med han. 

Skrevet

Finnes playere overalt, men han har jo ikke vist noen trekk som skulle fortelle deg at han er det. Jenter kan også være playere og det er sikkert noen av de her på KG.

Om han sier at han er ekslusiv med deg så må du ta han på det ordet og stole på han.

Han har ikke sagt at vi er eksklusive. Det er derimot det jeg spør om her, om jeg kan anse oss som "eksklusive" når vi har møtt hverandre så mange ganger. Han har selv sagt at han ikke dater flere om gangen.

Skrevet

Da jeg var 30 datet jeg en mann på 41 og han var superseriøs og kjempefin. Vi ble sammen og giftet oss og fikk barn sammen og han var en kjernekar hele tiden. Ikke noe player eller noe tull med han. 

Håper det samme skjer med meg og han jeg dater. Er så sykt forelsket i han og tenker at jeg forhåpentligvis kan ha litt "flaks" fordi han er såpass mye eldre så vil han kanskje etablere seg. Han har vært singel, så kanskje det hjelper litt :-)

Skrevet (endret)

Han har ikke sagt at vi er eksklusive. Det er derimot det jeg spør om her, om jeg kan anse oss som "eksklusive" når vi har møtt hverandre så mange ganger. Han har selv sagt at han ikke dater flere om gangen.

Har dere sex?

Jeg ville nok bare spurt rett ut, bortsett fra at jeg er mann selv og vet at om jeg skal gjøre en kvinne mer interresert så må jeg la hun spørre.... 

Endret av Charmander

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...