Gå til innhold

Eksen har lettkledde bilder av meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest nicecar

 

Jeg tror jo ikke det ?!

Herlighet..

Det er ubehagelig at han har disse bildene og om du leste litt lenger oppe så sier jeg at jeg er ikke redd for at han skal spre de på nett.. 

 

Men jeg skal heller prøve å ta det som et kompliment som en over her sa, er ikke noe jeg kan gjøre med det uansett...

 

TS

Anonymous poster hash: 44b62...ac2

 

Synes også litt synd på den nye dama hans jeg da. Finner hun ut at han har de bildene av deg så vil hun mest sannsynlig bli veldig såret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også litt synd på den nye dama hans jeg da. Finner hun ut at han har de bildene av deg så vil hun mest sannsynlig bli veldig såret.

 

Såklart... er helt enig med deg. 

 

TS

Anonymous poster hash: 44b62...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sendte han snap av et av bildene...?? Hadde ellers (om dere ikke er venner da) bare gått videre med livet mitt. Sletta han fra sosiale medier og ikke brydd meg. Poster han de online er det bare å anmelde.

Han tenkte vell på henne da vell? Mange som ikke har x'er som kun var et dårlig kapittel i livet, og liker å ha minner fra tiden sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke vil slette de, be ham pakke bildene inn i en passord beskyttet zip-fil, så minsker man risikoen for at bildene blir spredt hvis man kaster/bli frastjålet datamaskinen.



Anonymous poster hash: ed338...b1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er da vanlig at man sletter slike bilder når man først er ferdig med hverandre.

 

Er det?

 

 

Alle har ihvertfall en kompis som har vist bilder av exen til kameratflokken. Så ts..ikke bli overrasket om exen din har vist frem dåsa di til kompisene sine.

Anonymous poster hash: 29ae5...6a1

 

 

Jeg har ikke en sånn kompis. Hadde jeg hatt det hadde han nok fort sluttet å være det og.

Anonymous poster hash: d0625...e02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis han ikke vil slette de, be ham pakke bildene inn i en passord beskyttet zip-fil, så minsker man risikoen for at bildene blir spredt hvis man kaster/bli frastjålet datamaskinen.

Anonymous poster hash: ed338...b1e

 

Det mener jeg han har allerede, han hadde i vertfall det sist vi var sammen.. 

 

TS

Anonymous poster hash: 44b62...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bilder og jenter har bilder av meg også. Ikke stort jeg bruker energi på, om de ser på det av og til så hyggelig for de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...